Vasario 8–10 d. Europos Parlamento biuro ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje organizuojamame „Votecraft“ hakatone jaunuoliai ieškos naujųjų technologijų sprendimų, kurie skatintų jaunus žmones dalyvauti 2019 m. gegužės 26 d. vyksiančiuose Europos Parlamento rinkimuose, padėtų jiems pasiruošti bei kviestų diskusijai apie Europos ateitį.
Pilni energijos ir idėjų, drąsūs ir užsispyrę, pasiryžę pakeisti visą pasaulį jauni žmonės rinkimuose balsuoja gana vangiai. Trukdo pernelyg blogas ar geras oras, mėgstami serialai ar žaidimai, o dažnai tiesiog tingisi. Artėjant gegužės 26 d. vyksiantiems Europos Parlamento (EP) rinkimams, kas galėtų paskatinti jaunimą aktyviau balsuoti? Galbūt padėtų naujosios technologijos?
Savo įžvalgomis šia tema pasidalins Europos Parlamento biuro Lietuvoje vadovė Daiva Jakaitė ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Pranckevičius.
Informacinių technologijų (IT), programavimo, grafinio dizaino ir komunikacijos klausimais renginio dalyvius konsultuos būrys profesionalų: Elijus Čivilis – ekonomikos ir inovacijų viceministras, Augustinas Paukštė – grafikos dizaineris, Aušrinė Diržinskaitė – politikos stebėsenos tinklo „Žinau, ką renku“ koordinatorė, Jonas Lekevičius – nepriklausomas dizaineris ir programuotojas, Audrius Zujus – Baltijos pažangių technologijų instituto technologijų vadovas, Justina Muralytė – „FOLK“ agentūros prekės ženklų vystymo strategė, Justinas Jautžemis – rinkodaros strategijos, inovacijų ir skaitmeninių medijų planavimo specialistas, Mantas Pelakauskas – Europos Parlamento biuro Lietuvoje komunikacijos specialistas, Dovydas Steponavičius – plataus profilio programuotojas, dirbtinio intelekto pokalbių robotų agentūros „Yellow Hammock“ technologijų vadovas, Jordis Šatūnas – tarptautinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ vadovas.
Komisijos pripažinto geriausio sprendimo autoriai bus apdovanoti 1000 EUR piniginiu prizu. Kitai komandai, kurios idėja taip pat turės daug potencialo, bus suteikta galimybė tęsti produkto vystymo darbus co-working erdvėje. Energingiausios komandos laukia skrydis oro balionu. Komisijos apsisprendimą lems per savaitgalį padaryta pažanga ir idėjos potencialas sprendžiant iškeltą problemą.
Hakatonas [„hack“ + „marathon“] – tai kelias dienas vykstantis renginys, kurio metu į komandas susibūrę skirtingų sričių žmonės kartu kuria su IT susijusį produktą, kuris turėtų būti naudingas bei pritaikomas ir hakatonui pasibaigus.