Laisvalaikiui lauke, šaudymo sportui, medžioklei ir kitoms civilių reikmėms skirtos įrangos bei aksesuarų rinkai svarbiausias įvykis kasmet būna JAV vykstanti verslo atstovams skirta paroda „SHOT Show 2019“. Tarp žymiausių prekės ženklų šiame sausio mėnesį Las Vegase vykstančiame renginyje dalyvaus ir pasaulyje pirmaujanti skaitmeninių bei termovizorinių naktinio ir dieninio matymo optinių prietaisų „Pulsar“ gamintoja, kurios pagrindinė būstinė yra įsikūrusi Vilniuje. Kasmet pajamas auginanti įmonė diktuoja rinkos tendencijas ir prognozuoja vartotojų elgesio pokyčius – technologijomis praturtintas aktyvus laisvalaikis tapo prieinamas visiems.
„Kuriame įrangą, padedančią išplėsti žmogaus galimybes ir pamatyti tai, ko plika akimi ar su įprastais optiniais prietaisais įžvelgti neįmanoma. Vos prieš kelis metus termovizoriniai monokliai ar taikikliai buvo prieinami tik prabangos klientams, tačiau kartu su tobulėjančiomis technologijomis juos atranda vis daugiau aktyvaus laisvalaikio ir medžioklės entuziastų“, – teigia „Pulsar“ kuriančios UAB „Yukon Advanced Optics Worldwide“ marketingo direktorius Rytis Buračas.
Sausio 22 – 25 dienomis Las Vegaso „Sands Expo“ centre verslo lyderiai varžysis dėl dėmesio naujiems produktams ir išradimams. „Pulsar“ gamintoja šioje parodoje pristatys naujausius savo įrenginius – kišenėje telpantį metalinį termovizorinį monoklį „Axion“, dieninio taikiklio dydžio termotaikiklį „Thermion“, binoklius „Accolade“.
Svarbiausių bendrovės produktų – terminių monoklių – kaina prasideda nuo 1400 eurų, termotaikiklių – nuo 2500 iki 4700 eurų. Tai yra tris, keturis kartus mažiau negu kainuoja iki šiol rinkoje buvę ir ribotas funkcines galimybes turėję analogai.
Pasak R. Buračo, technologiškai pažangi produkcija už prieinamą kainą lėmė didelį paklausos šuolį. Prieš metus visos optinius prietaisus gaminančios įmonių grupės Lietuvos padalinio apyvarta siekė 57 mln. eurų, o per šiemet dar augo apie 30 %. Iš viso, per paskutinius tris metus įmonės pajamos išaugo keturis kartus.