Šeštadienį, vos po mėnesį trukusių renovacijos darbų, atidarytas naujos kartos Vilniaus „Akropolio“ prekybos ir pramogų centre esantis „Tele2“ salonas. Papildytas siuntų terminalu ir įvairiomis patirčių zonomis, išskirtinio dizaino salonas išsiplėtė – dabar jo plotas siekia net 120 kv. metrų.
„Džiaugiamės galėdami klientus pakviesti į savo išmaniausią bei didžiausią saloną, kuriame turime ir plačiausią asortimentą. Čia lankytojai atras daug pirmą kartą pristatytų ir jų patogumui sukurtų naujovių, be to, salone atsirado ir atskiras skyrius verslo klientams“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Atnaujintame salone buvo pristatytos trys išskirtinės naujienos, kurias operatorius savo klientams pasiūlė pirmasis telekomunikacijų rinkoje: siuntų terminalą pirkiniams atsiimti, atskirą „Apple“ parduotuvę parduotuvėje ir tame pačiame salone esantį išmaniųjų įrenginių serviso „Smart Master“ priėmimo punktą.
Anot Vytauto Labecko, „Akropolis Group“ direktoriaus ir valdybos pirmininko, nepaisant to, jog šiandien dauguma paslaugų yra naudojamasi skaitmeninėje erdvėje, tačiau ne mažiau svarbi vartotojų patirtis, kai lankomasi fizinėse paslaugų teikimo vietose.