Juodojo penktadienio (angl. Black Friday) išpardavimų šiemet lietuviai laukė dar nekantriau nei pernai – pirmieji prekių užsakymai prasidėjo iškart po vidurnakčio, o iki penktadienio ryto didžiausią el. parduotuvę Baltijos šalyse „Pigu.lt“ aplankė dvigubai daugiau pirkėjų nei praeitais metais. Stebint augantį pirkėjų aktyvumą, prognozuojama, jog vien per šiandien visose Baltijos šalyse „Pigu“ grupės el. parduotuvės sulauks daugiau kaip 700 tūkst. išpardavimų entuziastų.
„Juodojo penktadienio išpardavimų žmonės laukė jau nuo ketvirtadienio vakaro, o naktį pirkėjų srautas buvo toks intensyvus lyg dieną. Nuo šio ryto taip pat stebime dvigubai augančius užsakymus nei įprastai. Tradiciškai lapkričio mėnesio išpardavimai žymi pasiruošimo Kalėdoms pradžią, tai liudija ir pirkėjų krepšelio turinys – jie dažniausiai renkasi žaislus ir kvepalus“, – apie šios dienos pardavimų tendencijas pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.
Pastebimai auga ir išleidžiama pinigų suma – vidutiniškai vienas pirkėjas pirkiniams skiria 60 proc. daugiau nei praėjusiais metais, perka ne po vieną prekę, kurių dauguma yra tinkamos kalėdinėms dovanoms. Populiariausių prieššventinių prekių – kvepalų ir žaislų – pardavimai išaugo 3 kartus.
„Įprastą pirkinių krepšelį, kuriame prieš šventes vyrauja žaislai ir kvepalai, šiemet taip pat papildė sparčiai augančios baldų ir elektronikos prekių kategorijos. Susidomėjimas tam tikromis šių kategorijų prekėmis išaugo net 7 kartus. Matydami, kad žmonės nebelaukia paskutinių gruodžio dienų kalėdinių dovanų paieškoms, šiemet Baltijos šalių rinkai pristatėme Išpardavimų festivalį, kuris tęsiasi dvi savaites – nuo Kinijoje minimos Vienišių dienos (lapkričio 11 d.) iki Vakarų pasaulyje itin populiaraus Juodojo penktadienio. Sprendimas pateisino lūkesčius“, – pasakoja G. Vilkė.
Pernai Lietuvoje, per Juodojo penktadienio proga organizuotą savaitės trukmės akciją, internetinę parduotuvę „Pigu.lt“ iš viso aplankė daugiau nei pusė milijono žmonių (0.557 mln.). Šiemet per pirmąją išpardavimų savaitę „Pigu.lt“ el. parduotuvę Lietuvoje, „220.lv“ – Latvijoje ir „Kaup24.ee“ – Estijoje, aplankė daugiau kaip milijonas lankytojų, nors tokio srauto tikėtasi sulaukti tik per Juodąjį penktadienį.