„BAA Training“ trečiadienį žiniasklaidos atstovams pristatė naują „Boeing 737 Next Generation“ realaus skrydžio treniruoklį, kuris leis išplėsti pilotų rengimo pajėgumus. Naujasis „Boeing 737 NG“ įsikurs mokymų centre Vilniuje, kur jau veikia „Boeing 737 Classic“ ir „Airbus A320“ treniruokliai, ir leis papildomai apmokyti nuo 400 iki 1000 pilotų per metus, priklausomai nuo mokymų rūšies.
Naujajame treniruoklyje įdiegtos inovatyvios technologijos, kurių dėka pilotams suteikiamos skrydžio sąlygos, identiškos tikram lėktuvui. Realaus skrydžio treniruoklis atkuria virš 99 procentų skrydžio pojūčio – lėktuvo judesius, garsus, pro kabinos langus matomus vaizdus. Pilotai gaus naujausią oro uostų informaciją ir patirs skrydžio scenarijaus dinamiką, o skrydžio instruktoriai galės išbandyti naujos kartos treniruotės planavimo sistemą, integruotą informacinę sistemą, ergonomiškai įrengtą darbo vietą.
„Siekiame, kad mūsų aviacijos akademija atitiktų aukščiausius aviacijos mokymo standartus ir galėtų pilotams ir oro linijoms pasiūlyti lanksčias mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo galimybes. Nuolatos investuojame į kokybišką ir šiuolaikišką mokymo įrangą: pastaraisiais metais į pradinį pilotų mokymą investavome 1,2 mln. eurų, įsigijome 2 „Tecnam T2002“ ir 2 „Cessna 172“ lėktuvus, įsigijome vienintelį Baltijos šalyse „Airbus A320“ Durų ir avarinio trapo treniruoklį. Prie šio „Boeing 737 NG“ netrukus prisidės „Airbus A320“, о 2019 metų pabaigoje laukiame atvykstančio „Airbus A320 NEO“ realaus skrydžio treniruoklio. Bendros investicijos į tipo kvalifikacijos mokymų infrastruktūrą siekia 23 milijonus eurų“, – pristatyme žiniasklaidai pasakojo Eglė Vaitkevičiūtė, „BAA Training“ generalinė direktorė.
Investicijos į mokymų įrangą – strateginis aviacijos akademijos žingsnis, plečiantis užsienyje. Nuo šio mėnesio pradžios akademijos studentai mokosi Ispanijos Leida-Alguaire tarptautiniame oro uoste, kur vyksta praktinio skraidymo mokymai vienmotoriais lėktuvais.
„Plėtra į Ispaniją užtikrina skrydžių vykdymą visus metus ir tai leis 18 mėnesių trukmės mokymo programą sutrumpinti iki 13–15 mėnesių. Lietuvoje dėl nepalankių klimato sąlygų negalėjome skraidyti žiemą, tai ištęsdavo pilotų mokymosi trukmę. 2019 m. planuojame Ispanijoje vykdyti 65 % skrydžių praktikos“, – teigė E. Vaitkevičiūtė.
Reaguodama į augančią aviacijos rinką Azijoje „BAA Training“ žengė pirmuosius plėtros žingsnius ir čia. Vietname Ho Chi Minh City įsteigta „BAA Training Vietnam“ kompanija. Jos tikslas jau 2019 atverti aviacinių mokymų centrą su pirmuoju Airbus A320 realaus skrydžio treniruokliu, o iki 2023-ųjų planuojama pilotų mokymus vykdyti iš viso keturiuose realaus skrydžio treniruokliuose. Per penkerius veiklos metus Vietname planuojama investuoti iki 50 mln. eurų bei sukurti nuo 30 iki 60 darbo vietų.
Plėtros planuose – ir Kinija, kurios aviacijos rinkoje prognozuojamas didžiausias pilotų poreikis. Pagal Boeing skaičiavimus, iki 2038 metų Kinijos rinkai trūks 128 500 naujų pilotų. „BAA Training“, būdama „Avia Solutions group“ dalis, kartu su partneriais Kinijoje planuoja įsteigti bendrą kompaniją ir taip pat 2019 metais atverti aviacinių mokymų centrą. Numatoma, jog ilgalaikės investicijos galėtų siekti per 51 mln. eurų, kurių dėka būtų sukurta 50–80 darbo vietų, o mokymai būtų vykdomi 6 treniruokliais.