Inovatyvūs verslai kviečiami ieškoti naujų partnerysčių ir investicijų galimybių viename didžiausių Skandinavijos regiono verslumo festivalių „Slush 2018“, kuris gruodžio 4-5 d. vyksta Helsinkyje, Suomijoje. Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) jau 3 kartą kviečia verslą dalyvauti šiame festivalyje bei kompensuoja dalį patirtų kelionės išlaidų.
„Šis festivalis atveria galimybes jaunam verslui stiprinti bendradarbiavimą su partneriais iš užsienio valstybių. Mūsų šalies startuoliai gali pristatyti savo kuriamus produktus, užmegzti naujų kontaktų, kad ateityje galėtų sėkmingai augti ir plėstis į tarptautines rinkas“, – sako MITA direktorius Kęstutis Šetkus.
Įspūdingame „Slush“ festivalyje kasmet susitinka pasaulinio lygio verslininkai, investuotojai, įtakingų kompanijų vadovai, startuoliai ir žiniasklaida. Renginys skirtas visų technologijų sričių įmonėms, investuotojams ir visiems aktyviai besidomintiems inovatyviomis technologijomis bei jų komercializavimu. Renginys suburia dalintis įkvepiančiomis istorijomis ir patirtimi, jame vyksta startuolių prisistatymai (angl. k. „pitchai“), susitikimai su ekspertais.
Pernai šiame renginyje apsilankė daugiau nei 2600 startuolių, ieškančių įkvėpimo, 1600 investuotojų ir 600 žurnalistų iš 130 pasaulio šalių
„Slush“ idėja prasidėjo kaip grupelės studentų iniciatyva, nevyriausybinis judėjimas, turintis aiškų tikslą – skatinti verslumą ir antreprenerystę. Visa renginio filosofija remiasi ne tik verslumo, bet ir tvarumo principais, skatina įmonių socialinę atsakomybę, ekologiškumą, bendruomenių įsitraukimą. Per septynerius metus „Slush“ sugebėjo išaugti nuo 300 žmonių iniciatyvos į globalią bendruomenę, kuri jau surengė daugiau kaip 75 renginius, o juose apsilankė daugiau nei 40 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio. „Slush“ smarkiai plečiasi ir į kitus didžiausius pasaulio miestus: renginiai vyksta Tokijoje, Šanchajuje, Singapūre bei kitur.
Įmonės dėl dalyvavimo „Slush 2018“ turi pateikti paraiškas MITA iki š.m. lapkričio 9 d. Remiamų įmonių atrankos kriterijai – idėjos naujumas ir perspektyvumas, idėjos atitikimas renginio tematikai, įmonės patirtis ir galimybės įgyvendinti idėją.
2017 m. iš Lietuvos į „Slush“ vyko 12 įmonių, o 2016 m. – 11 įmonių.