Pirmąjį spalio savaitgalį KTU Santakos slėnyje bus karšta: keli šimtai kūrybingų protų susivienys į komandas tam, kad „Kauno startuolių 2018“ programos hakatone sukurtų idėjas, vizijas ir projektus Kaunui. Kartu su gausia renginio rėmėjų KAYAK mentorių komanda hakatono dalyviai turės unikalią progą pasinaudoti pirmą kartą atveriamais Kauno didžiaisiais duomenimis (angl. big data) ir juos „įdarbinti“ sukuriant aplikacijas, socialines iniciatyvas ir kitas veiklas bei produktus.
„Galbūt turite idėjų, kaip pagerinti atliekų surinkimą Kauno mieste? O gal esate sugalvoję, kaip spręsti spūsčių problemas, tobulinti viešojo transporto efektyvumą, pagaliau, turite viziją, koks galėtų būti Kaunas 2050-taisiais? Ateikite ir išdrįskite papasakoti visa tai Kauno startuolių hakatone!“ – kviečia vienas iš hakatono organizatorių, „KTU Startup Space“ atstovas Tomas Proscevičius.
Pasak jo, spalio 6-7 dienomis vyksiančiame renginyje laukiami pačių įvairiausių sričių žmonės: nuo programavimo, IT specialistų, iki rinkodaros, komunikacijos, dizaino ar meno kūrėjų. „Renginio metu, mentorių padedami, galėsite vystyti savo idėją: mokysitės, kaip pristatyti geriausias vizijas, kaip pasiruošti rinkodaros planą, atlikti rinkos tyrimus, analizes. Bursitės į komandas, kuriose dirbdami galėsite susikurti savo idėjos/produkto vizualus, aprašus, išanalizuoti pritaikomumą ir kitus aspektus“.
Organizatoriai prognozuoja, kad „Kauno startuolių 2018“ hakatone iš viso dalyvaus apie 100-150 dalyvių iš įvairių miestų, susibursiančių į 20-30 komandų. Kviečiami ne tik dalyviai, bet ir lankytojai, norintys susipažinti, kaip veikia ir atrodo startuolių hakatonas, kuriame gimusios ir išgvildentos idėjos bei sukurti produktai bus pademonstruoti renginio pabaigoje, viešo pristatymo metu.
Geriausias idėjas Kaunui pasiūliusios komandos bus apdovanotos: renginio prizinis fondas – 3 500 EUR.
Hakatonas yra „Kauno startuolių 2018“ tinklinimo programos dalis: iš viso šią programą sudarys dvylikos renginių serija, trunkanti nuo rugsėjo iki gruodžio. Tai nemokamos paskaitos ir mokymai, skirti besikuriančiam jaunam verslui: nuo kūrybiškumo auginimo, idėjos generavimo, jos pristatymo investuotojams, iki komandos būrimo, laiko planavimo, teisinių įmonės veikimo aspektų.