„Tele2“ reklama JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą. Šiuo, Lietuvos atstovų pirmą kartą iškovotu prizu, apdovanota „Tele2“ „Laisvo interneto“ kampanija, kurios vinis – skraidantis namas.
Jau beveik 60 metų JAV rengiami tarptautiniai „Clio“ apdovanojimai savo masteliu bei įtaka prilygsta „Kanų liūtų“ apdovanojimams (juose „Laisvo interneto“ kampanija sulaukė pripažinimo pateko į trumpąjį sąrašą). Tad čia dalyvauja didžiausių įmonių reklamos, kurios bus pripažintos įspūdingiausiomis bei geriausiomis šiais metais. Į jų gretas įsijungė ir „Tele2“.
„Šis apdovanojimas dar kartą patvirtina, kad turint darbą mylinčią ir jo nebijančią komandą bei puikius partnerius galima nuveikti daug. Daugiau nei kartais drįstama svajoti. Svarbiausia – suteikti galimybes atsiskleisti. Tai viena iš „Tele2“ sėkmės priežasčių, kuri kartu prisideda ir prie Lietuvą garsinančių tarptautinių įvertinimų“, – sako „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.
„Tele2“ „Laisvo interneto“ reklamą kūrė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Tai ne pirmas sėkmingas įmonių bendro darbo atvejis – ankstesnis „Tele2“ 4G muzikos projektas, bendradarbiaujant su kūrybos namais „Some Films“, tapo pirmuoju Baltijos šalių atstovų darbu, kuris pelnė aukso medalį kūrybinės meistrystės festivalyje „Ciclope“ Berlyne, taip pat ADC apdovanojimą, o svarbiausia – dizaino ir reklamos meistrystės „oskarą“ – D&AD pieštuką.
„Šiemet atsigręžėme į tarptautinius festivalius, kuriuose dalyvauti brangu, o kartelė užkelta labai aukštai. Tačiau turėjome aiškų kliento palaikymą ir dabar akivaizdu, kad ši strategija pasiteisino. Smagu matyti savo ir savo klientų vardą tarp tokių gigantų kaip „Ford“, McDonalds“, „Procter & Gamble“, „KFC“ bei kitų, kurie atsineša ryškiausias, įspūdingiausias ir brangiausias reklamas. Tada pajunti, kad žaidi visai kitoje lygoje“ – teigia „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius Dominykas Žilėnas.
„Reklamos pasaulyje, net ir aukščiausiame lygyje, yra nemažai kampanijų, kurios kuriamos tik apdovanojimams laimėti – jos gražios, tačiau klientui neduoda realios grąžos. Su „Tele2“ „Laisvu internetu“ taip nebuvo. Gera kūrybiška idėja bei įgyvendinimas padėjo gerinti kliento verslo rezultatus, o pati reklama iki šiol rodoma Lietuvoje“, – sako „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas Linas Paškevičius.
Jo teigimu, „Clio“ apdovanojimas yra dar vienas patvirtinimas, kad Lietuvoje ne tik galima sukurti, bet jau ir yra kuriamos pasaulinio lygio reklamos. Kartu tai gali būti padrąsinimas visiems šios rinkos žaidėjams, kad verta kurti geras, kūrybiškas bei realius rezultatus duodančias kampanijas, kurios bus pripažintos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.