Rytoj po rekonstrukcijos duris oficialiai atveria pati didžiausia prekybos buitine technika ir elektronika tinklo „Elektromarkt“ parduotuvė, esanti Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Pirkėjų patogumui, parduotuvė rekonstrukcijos metu nebuvo visiškai uždaryta, o atnaujinimas vyko dalimis. Po rekonstrukcijos pirkėjai atras visiškai pasikeitusią parduotuvę: daugiau naujų prekių kategorijų, smarkiai praplėstas asortimentas, o parduotuvės plotas nuo šiol siekia daugiau nei 3 tūkst. kv. m. Į šios parduotuvės pertvarkymą tinklas investavo beveik 0,5 mln. Eur. Dar tiek pat iki metų galo numatyta investuoti ir į kitų didžiuosiuose Lietuvos miestuose esančių parduotuvių atnaujinimą.
Per daugiau nei šešiolika metų nuo parduotuvės atidarymo „Akropolyje“ 2002 metais, tai – pirmoji tokio masto rekonstrukcija. Pasak bendrovės „GV Group“, valdančios „Elektromarkt“ tinklo parduotuves direktoriaus Tomo Čivilio, parduotuvių atnaujinimu siekiama žengti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis ir elektroninės įrangos prekybos centrų madomis, siūlyti naujovišką patirtį ir platesnį asortimentą, kuris atitiktų tiek dabartinius, tiek ateities vartotojų poreikius.
„Atnaujinę savo tinklo strateginę kryptį ir pradėję rekonstruoti parduotuves, pirkėjams siūlysime plataus profilio namų apyvokos prekes, įvesdami naujas jų kategorijas – nuo išmanių žaislų iki technikos laisvalaikiui ar kavos. Kaip ir pažangiausios elektronikos parduotuvės visoje Europoje, tampame vis labiau orientuoti į visos šeimos poreikius. Taip pat daug dėmesio ir toliau skiriame išmanumui bei inovacijoms: parduotuvėse nuolat ir operatyviai pristatomos svarbiausios pasaulio rinkose technologijų naujovės. Patys prekybos salonai kuriami remiantis modernia klientų aptarnavimo strategija, todėl juose klientai gali nemokamai naudotis internetu, klausytis muzikos ar išbandyti naujausias prekes“, – teigia T.Čivilis.
Didžiausia „Elektromarkt“ parduotuvė Lietuvoje buvo atnaujinama bendradarbiaujant su viena didžiausių Italijos projektavimo ir konsultavimo įmone „Micar“ ir italų architektu Francesco Caragiulo.
„Šiandien didžiausių ir moderniausių Europos prekybos centrų planavimo tendencijos stipriai keičiasi. Nuolat auganti internetinių parduotuvių rinka verčia pergalvoti parduotuvių koncepcijas, todėl laikai, kai parduotuvės būdavo nuo grindų iki lubų užkrautos prekėmis seniai baigėsi. Šiandien fizinės parduotuvės turi tapti vietomis, kuriose žmonės norėtų ne tik apsipirkti, bet ir leisti laisvalaikį. Dabar didžiausiomis vertybėmis parduotuvėse tampa erdvumas, aiškumas ir orientacija į visą šeimą. Todėl nauja „Elektromarkt“ koncepcija taip pat sukurta tokiu pagrindu: nuo šiol parduotuvėje dar daugiau dėmesio skiriama laisvalaikiui, vaikams, išmaniausiems įrenginiams, o pati parduotuvė – erdvesnė, patogesnė ir jaukesnė“, – sako architektas F. Cargiulo.
Visą šeštadienį naujojo „Elektromarkt“ atidarymo proga Vilniaus „Akropolyje“ lauks nuolaidos, šventinė programa ir netikėtos staigmenos.