Didžiausia Baltijos šalyse telefonų priežiūros ir remonto paslaugų bendrovė „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC), atsižvelgdama į klientų lūkesčius įrenginių remonto problemas spręsti kiek įmanoma greičiau, Vilniaus „Akropolyje“ įrengė naujos koncepcijos saloną. Jame ne tik bus operatyviai diagnozuojami gedimai ir vietoje taisomi įrenginiai, bet ir sudaroma galimybė šį procesą stebėti pro stiklinę sieną.
Šiandien Vilniaus „Akropolyje“ oficialiai pradėjusiame veikti naujos koncepcijos MTTC salone dirba technikai, kurie suteikia galimybę sutaisytą įrenginį atgauti tą pačią dieną. Šiais metais, siekiant kiek įmanoma spartesnio aptarnavimo, technikai įdarbinti ir visuose kituose MTTC salonuose.
„Mobiliojo įrenginio gedimas – tik pusė problemos. Atidavęs jį taisymui vartotojas jaučiasi „be ryšio“ plačiąja prasme – komunikacijos problemas lydi augantis psichologinis diskomfortas. Siekdami kiek įmanoma sutrumpinti remonto laiką, visuose savo salonuose įdarbinome greitojo remonto meistrus, kurie tais atvejais, kai remontas nereikalauja sudėtingesnio sprendimo, įrenginius taisys vietoje. Kai kada įrenginio remontas teužtruks tiek laiko, kiek jo klientui prireiks neskubant apsipirkti tame pačiame prekybos centre“, – sako MTTC direktorius Gintaras Kručkas.
Kiek įmanoma spartesnis įrenginio remontas – poreikis, padiktuotas pasaulinių tendencijų. „Statista“ duomenimis, šiuo metu pasaulyje naudojamų išmaniųjų telefonų skaičius viršija 2,5 mlrd., o 2020 m., prognozuojama, sieks beveik 2,9 mlrd. Išmanusis įrenginys seniai nebėra skambinimo priemonė – jam tenka daugybė kasdienio gyvenimo pagalbininko funkcijų, be to, išmanusis telefonas, kuriame saugoma ir asmeninė informacija, yra tapęs vartotojų asmeninio identiteto dalimi. Taigi nieko keisto, kad jo gedimas smarkiai sutrikdo įprastą gyvenimo eigą. Visos šios aplinkybės lemia pagrįstus vartotojų lūkesčius – įrenginio remonto paslauga turi būti ne tik kokybiška, bet ir itin greitai įgyvendinama. Projektuojant naujos koncepcijos MTTC saloną Vilniaus „Akropolyje“ nuspręsta ne tik atsižvelgti į šią tendenciją, bet ir iliustruoti ją „gyvu“ vaizdu.
Latvijos architekto Raimondso Šiferio suprojektuotas MTTC salonas padalintas į dvi zonas: klientų aptarnavimo ir technikų darbo zoną. Jos atskirtos tonuotomis stiklinėmis pertvaromis, taigi klientai turi galimybę pažvelgti į remonto procesą, vykstantį savotiškame „akvariume“. MTTC salonas Vilniaus „Akropolyje“ įsikūręs klientams itin patogioje vietoje, šalia mobiliojo ryšio operatorių. Salono plotas viršija 30 kv. m, jame dirba 2 klientų aptarnavimo specialistai ir 4 technikai.
„Išmaniojo telefono gedimas neturi kelti streso – tą suvokdami, įdiegėme visus būtinus patobulinimus, kad į klientų poreikius būtų atsižvelgta čia ir dabar. Galimybė atgauti sutaisytą įrenginį tą pačią darbo dieną – tai ir garantija, kad nesutriks įprasta žmogaus reikalų tėkmė“, – pažymi G. Kručkas.
Vilniaus „Akropolio“ salonas, kaip ir kiti MTTC salonai, aprūpintas naujausia „Samsung“ bei „Huawei“ įrenginių diagnostikos įranga, todėl populiariausių įrenginių gedimai paprastai nustatomi iškart. Artimiausiu metu planuojama įdiegti ir kitų gamintojų diagnostikos įrangą. MTTC salonuose įrenginių remontui taikoma garantija.
Išmaniųjų įrenginių remonto technikai dirba ir MTTC salonuose kituose Lietuvos miestuose – Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tai užtikrina spartaus remonto galimybę ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose.