Pirmuoju lenktyniniu „Volkswagen“ elektromobiliu „I.D. R Pikes Peak“ pasiektas naujas pasaulio rekordas: vairuodamas jį lenktynininkas Romainas Dumas 19,99 kilometro ilgio trasą, kylančią į Paiko kalną JAV, įveikė per 7 minutes ir 57,148 sekundės. Tai – net 16 sekundžių greičiau už visų laikų geriausią rezultatą, kurį 2013-aisiais pasiekė Sebastienas Loebas.
Tai buvo jau ketvirtoji R. Dumas pergalė kasmetinėse tarptautinėse Paiko kalno lenktynėse, kurios dar vadinamos „Lenktynėmis į debesis“, ir pirmas toks reikšmingas rekordas važiuojant trasa, kurioje yra net 156 posūkiai.
„I.D. R Pikes Peak“ elektromobilį „Volkswagen“ sukūrė specialiai šioms legendinėms lenktynėms. Rekordinį rezultatą užtikrino minimalaus svorio, kaip įmanoma didesnės prispaudžiamosios jėgos, maksimalios galios ir aerodinaminių savybių derinys.
Kartu su akumuliatoriais, šis elektromobilis sveria mažiau nei 1100 kilogramų. Optimalias energijos sąnaudas ir didžiausią galią važiuojant vingiuota Paiko kalno trasa „Volkswagen“ ekspertai apskaičiavo naudodami specialią programinę įrangą su simuliatoriumi. Aeorodinamikos prasme, esminiu iššūkiu tapo prispaudžiamosios jėgos kompensavimas dėl itin reto oro Paiko kalno viršūnėje.
„Volkswagen“ pasiekė proveržį ir akumuliatoriaus įkrovimo srityje. Gamintojas iškėlė tikslą įkrauti akumuliatorių kaip įmanoma greičiau, darant kuo mažesnį poveikį aplinkai, o laiką lėmė lenktynių taisyklės: jų sustabdymo atveju, elektromobilis turi būti pilnai įkrautas per mažiau nei 20 minučių. Elektros tiekimui skirtų generatorių kuru pasirinktas glicerolis – biodyzelino gamybos subproduktas, kuris degdamas praktiškai nepalieka jokių kenksmingų medžiagų.
Lenktynėms pasiruošti taip pat padėjo tokios kompanijos, kaip „Volkswagen R“, ANSYS, „Michelin“, „Integral e-drive“ ir OMP.