Šiandien vykusioje konferencijoje „Password 2018“ buvo paskelbtas 2018 metų marketingo vadovas – juo tapo Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius. „Metų CMO“ rinkimus jau ketvirtą kartą iš eilės surengė Lietuvos marketingo asociacija LiMA ir „Verslo žinios“.
„Didžiuojuosi Mindaugo pergale – tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Šiais metais rinkimuose dalyvavo net 58 rinkodaros vadovai ir vadovės. Iš jų nugalėtoją rinko 10-ies profesionalų komisija, atsižvelgdama į kandidatų pasiekimus ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste. „Svarbi sėkmės dalis – tai, kad Mindaugas tiki įmone, kurioje dirba, ir mato savo veiklos prasmę. Kartu jis suvokia savo atsakomybę – juk marketingas yra galinga jėga, dešimtis kartų per dieną pasiekianti kiekvieną iš mūsų, todėl „Tele2“ reklamoje nerasite nei sekso, nei prievartos elementų“, – gerų žodžių kolegai negailėjo P. Masiulis.
Pirmą kartą M. Savickas „Tele2“ rinkodaros direktoriumi dirbo 2005–2010 m. Jam vadovaujant buvo sukurti jau klasika tapę „Pildyk draugai“, „Ir turtuoliai taupo“ reklamos serialai. Vėliau karjerą „Tele2“ grupėje M. Savickas tęsė Kazachstane, kur ėjo komercijos direktoriaus pareigas. Antrąjį kartą „Tele2“ rinkodaros direktoriumi Lietuvoje Mindaugas Savickas tapo 2016-ųjų pavasarį. Per šį laiką kartu su komanda jis spėjo įgyvendinti ne vieną inovatyvų ir analogų neturėjusį projektą. Vienas paskutiniųjų – pirmą kartą Lietuvoje oro balionu skraidintas namas. Šis netradicinis eksperimentas buvo naujos bendrovės paslaugos „Laisvas internetas“ kampanijos dalis, kurios metu buvo įrodyta, kad „Tele2“ internetas veikia net ir ore.
Prieš tai, 2017 m. pavasarį, M. Savicko vadovaujama komanda visuomenei pristatė dar vieną unikalų eksperimentą – muzikinę 4G instaliaciją, pelniusią ir pasaulinį pripažinimą. Dar anksčiau, 2016-ųjų rudenį, kartu su „VGTU“ inžinieriais ir „Nissan“ buvo sukurtas atitikmenų neturintis ir tik 4G ryšiu važiuojantis automobilis.
„Tokioje konkurencijoje rinkoje, kaip mūsų, marketingas yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu Mindaugo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą. Džiaugiuosi, kad tai vertina ne tik klientai, bet ir rinkos profesionalai“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius.