„Vilniaus vandenys“ gerina klientų aptarnavimą ir pradėjo siųsti trumpąsias žinutes klientams apie laikinai stabdomą vandens tiekimą. Tam, kad klientai iš anksto galėtų apsirūpinti vandeniu ir planuotis buities darbus, bendrovė praneša apie numatytus vandentiekio plėtros ir remonto darbus, įvykusias avarijas tinkle ar planuojamą skaitiklių keitimą.
Tinko plėtros, atnaujinimo ar remonto atveju žinute klientai informuojami apie planuojamų darbų pradžią ir jų trukmę. Įvykus vandentiekio avarijai, vartotojams, kuriems laikinai stabdomas vandens tiekimas, taip pat atkeliauja pranešimas apie laikinus nesklandumus.
„Vanduo mūsų kasdieniniame gyvenime yra būtinybė. Suprasdami tai, stengiamės klientams užtikrinti ne tik tyrą vandenį, bet ir nepertraukiamą jo tiekimą. Apie planuojamus tinklo statybos, remonto darbus ir jų trukmę pranešame iš anksto, kad gyventojai ir įmonės galėtų pasiruošti. Deja, avarijų nesuplanuosi, todėl stengiamės apie netikėtus nepatogumus įspėti klientus ir kuo greičiau likviduoti avarijas“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė Giedrė Blazgienė.
Trumposios žinutės klientams siunčiamos ir tais atvejais, kai planuojami apskaitos prietaisų įrengimo ar keitimo darbai. Klientai kviečiami susisiekti nurodytais kontaktais ir suderinti jiems patogų bendrovės ar partnerių įmonės specialisto apsilankymo laiką.
Informacija apie planuojamus tinklo plėtros, atnaujinimo, remonto, skaitiklių keitimo ar avarijų likvidavimo darbus, dėl kurių laikinai atjungiamas vanduo, nemokamai siunčiama klientams, kurie savo kontaktuose yra nurodę mobiliojo telefono numerį. Norintys gauti tokius pranešimus, kviečiami atnaujinti kontaktinius duomenis visą parą veikiančiu „Vilniaus vandenų“ klientų aptarnavimo telefonu 1889 arba elektroniniu paštu info@vv.lt.