Prasidėjus naujam „Coder Dojo“ sezonui informatikos mokytojai ir technologijų entuziastai kviečiami dalyvauti konkurse ir laimėti 1500 eurų prizą. Bendruomeniniu savanorystės pagrindu įkurtų programavimo mokymo klubų „Coder Dojo“ konkurso užduotis – sukurti keturių pamokų mokymo programą, pritaikytą mokyklinio amžiaus vaikui. Sukurtų programų tikslas – ugdyti pagrindinius programavimo įgūdžius ir skatinti domėjimąsi informacinėmis technologijomis, įrodant, jog programavimas – tai įdomus ir kūrybiškas užsiėmimas.
„Coder Dojo būrelis gali būti pradžia, po kurios susidomėję vaikai supras, kad prie kompiuterio galima ne tik žaisti, bet ir kurti. Galbūt vieną dieną vienas iš šių vaikų sukurs „Google“ dydžio įmonę Lietuvoje. Tai yra didžiausia mano svajonė“, – sako „Coder Dojo“ tarptautinės iniciatyvos ambasadorius Lietuvoje ir šios idėjos įgyvendinimo autorius EP narys Antanas Guoga.
Jo teigimu, Coder Dojo iniciatyva skatina bendruomeniškumą regionuose, ugdo teigiamą požiūrį į savanorystę ir padeda vaikams nemokamai įgauti programavimo žinių. Šalia to, mokėti programuoti ir suprasti technologinę kalbą greitai taps taip pat svarbu, kaip gebėti susikalbėti angliškai. Augant robotizacijos mastams, keičiasi darbo rinkos aplinka ir didelė dalis ateities profesijų bus susijusios su programavimu.
Žada staigmenų Šiais metais iniciatyvos komanda nacionaliniu mastu organizuoja IT mokymo programų konkursą. Konkurso metu technologijų ir programavimo entuziastai kviečiami sukurti keturių pamokų mokymo programą, pritaikytą mokyklinio amžiaus vaikui, siekiančiam įgauti programavimo pradmenų. Apribojimų turiniui nėra. Tai gali būti nuo mobiliųjų programėlių, svetainių ar žaidimų kūrimo pamokų iki populiarios programavimo kalbos pradmenų įsisavinimo.
„Gaila, tačiau vis dar labai maža dalis žmonių supranta, koks svarbus ateityje bus programavimas. Nepaisant to, vaikai yra pasiruošę. Tereikia suteikti jiems įrankius, padedančius tobulinti įgūdžius. Tai įrodė, pavasarį A. Guogos paramos fondo Lietuvos mokyklose surengtas, 3D spausdinimo maketų konkursas, kuriame dalyvių skaičius pranoko lūkesčius“, – lietuvaičių talentais stebėjosi pagrindinis 3D spausdintuvų konkurso partneris, „Makers Empire“ kompanijos vadovas Rayan Nathan.
Pavasarį rengtame konkurse dalyvavo apie 2000 mokinių iš 100 mokyklų. Tokio susidomėjimo vedama „Coder Dojo Lietuva“ komanda šįkart tikisi sulaukti didesnio IT entuziastų ir mokytojų įsitraukimo, kuriant kokybiškas technologijų mokymo priemones ir organizuojant „Coder Dojo Lietuva“ būrelius.