Viena pagrindinių trečiosios tarptautinės sveikatos rinkodaros ir farmacinės komunikacijos konferencijos „MEDMarketingDay 2017“ temų – komunikacijos kanalų ir priemonių pasirinkimas bei jų naudojimo efektyvumas. Didžiausiame Baltijos šalyse tokio pobūdžio specializuotame renginyje, kuris įvyks rugsėjo 28 d. sostinės viešbutyje „Radisson BLU Lietuva“, ketina dalyvauti virš 140 rinkodaros profesionalų iš Lietuvos ir kaimyninių šalių.
Konferencija „MEDMarketingDay 2017“ (anksčiau vadinosi „DIGIPharmaDay“) skirta farmacijos, sveikatos priežiūros, sveikatinimo įstaigų ir bendrovių atstovams – rinkodaros, pardavimų, komunikacijos ir reklamos specialistams.
„Šiame profesionalų forume bus plačiai nagrinėjama sveikatos ir farmacinių prekių ženklų bei paslaugų vystymo efektyvumo būdai, medicininės informacijos sklaidos taiklumo didinimo galimybės bei investicijų į rinkodarą grąžos augimas nūdienos turinio kūrimo ir technologijų pasaulyje“, – sako Tautvydas Musteikis, konferencijos „MEDMarketingDay 2017“ organizatorių atstovas.
Pasak T. Musteikio, šiemet konferencijoje bus aptartas platesnis temų ratas, nei ankstesniais metais. Pasibaigus strateginei rinkodaros ir pardavimų sesijai, konferencijos dalyviai galės rinktis iš dviejų praktinių seminarų, kurių vienas skirtas receptinių vaistų rinkodaros specialistams, kitas – komunikacijos su pacientais ir visuomene profesionalams.
Renginio metu pagrindinis dėmesys bus skiriamas integruotiems sprendimams, kurie gali padidinti farmacinių prekių ženklų rinkodaros efektyvumą, sumažinti bendrąsias išlaidas rinkodarai ir pagerinti pardavimus. Pranešėjai iš Danijos, Švedijos, Vengrijos, Lenkijos, Latvijos, Lietuvos ir kitų šalių kalbės apie realius sveikatos ir farmacinės rinkodaros projektus, sėkmingai įgyvendintus sprendimo būdus ar skaitmeninių kanalų integravimą į bendrą rinkodaros veiksmų planą.
Konferencijos dalyviai turės galimybę su pranešėjais diskutuoti rūpimais klausimais, pavyzdžiui, kaip skaitmeninė rinkodara veikia verslo modelį ir pardavimus, kokios naujųjų media kanalų galimybės ir kitais. Pertraukų metu dalyviai bus supažindinti su naujausiais skaitmeninės rinkodaros sprendimais, skirtais sveikatos sričiai.
T.Musteikis sako, kad nemaža dalis vaistų ir sveikatos paslaugų įmonių iki šiol eksperimentuoja su skaitmenine komunikacija atsietai nuo rinkodaros, dėl to bendras pardavimų rezultatas negerėja. Anot jo, neužtenka vien kitoniškumo ir inovatyvumo – reikia, kad skaitmeninė komunikacija taptų rinkodaros ir pardavimų dalimi.
Ši konferencija ypatinga specializuotu, praktiškai pritaikomu turiniu, aktualiu sveikatos srities, vaistų, farmacijos ir medicinos priemones gaminančių organizacijų atstovams.