„LG Electronics“ atskleidė kursianti menines šviesų instaliacijas didžiausioje pasaulinėje dizaino parodoje „Milano dizaino savaitė 2017“. Instaliacija „Ateities pojūčiai“ papuoš „Superstudio Piu“ erdvę balandžio 3 d. bei pažymės LG debiutą Milano dizaino savaitėje, atskleisdama kompanijos aistrą dizainui ir inovacijoms. Paroda vyks balandžio 4–9 dienomis.
LG bendradarbiauja su pasaulyje garsiu dizaineriu Tokujin Yoshioka. Jis savo kūriniuose naudoja netradicines eksperimentines technologijas, apjungia gamtos grožį su žmogaus pojūčių visuma. LG dizaino filosofija tiki, kad inovatyvios technologijos ir dizainas privalo koncentruotis į asmeninę žmogaus patirtį, tik tuomet įmanoma suvokti ateities viziją, kupiną jaudulio ir neribotų vaizduotės galimybių. „Ateities pojūčiai“ pristatyme LG ir Tokujin Yoshioka siekia parodyti savąjį pagarbų, optimistinį požiūrį į žmonijos ateitį, ir perteikti jį pasitelkdami šviesas bei kasdienius objektus.
„Būdami vaikais aiškiai ir laisvai įsivaizdavome savo ateitį, sapnuose jusdavome savąjį likimą. Instaliacija „Ateities pojūčiai“ apjungia mokslinę fantastiką, technologijas, visatą ir gyvenimą apšviečiamą LG technologijų“, – teigia Tokujin Yoshioka.
„Mes labai džiaugiamės turėdami galimybę bendradarbiauti su Tokujin Yoshioka ir dalyvauti didžiausioje dizaino šventėje pasaulyje. Naujausios LG technologijos ir Tokujin Yoshioka kurtas dizainas puikiai perteikia LG dizaino filosofiją, padeda dar geriau išpildyti pažadą – kurti technologijas patogesniam gyvenimui“, – pridūrė Noh Chang-ho, „LG Electronics“ vyriausiasis dizaino specialistas.
70-ųjų veiklos metinių proga LG pristato naują dizaino kryptį ir siekia labiau koncentruotis į vartotojų patirtis. LG tikslas yra pagerinti vartotojų gyvenimą, praplečiant inovacijų ribas ir dar labiau optimizuojant sprendimus.
Spaudos konferencija žurnalistams vyks balandžio 3 d. 15–18.30 val. Paroda atvira lankytojams balandžio 4–9 dienomis.