Kai šią vasarą „Tesla“ išleido autopiloto versiją 8.0, įmonės vadovas Elonas Muskas smarkiai ją gyrė, pabrėždamas sistemos savisaugos potencialą. Neseniai internete paviešinta filmuota medžiaga iš Olandijos abejonių nepalieka – E. Muskas iš tiesų buvo teisus.
Vaizdo registratoriumi įamžintoje medžiagoje galima pamatyti, kaip automobilis „Tesla“ sugeba skenuoti vykstantį eismą net vienu automobiliu priešais jį. Maža to, identifikavus galimą eismo įvykį ar susidūrimą, automobilis pats imasi atlikti veiksmą – pradeda stabdyti.
Olandijoje automobilis „Tesla“ numatė būsimą avariją dar jai net neprasidėjus. Kai kiti vairuotojai jau įvykus eismo įvykiui staigiai ėmėsi veiksmų, „Tesla“ be jokio vargo sustojo priešais apvirtusį visureigį.
Verta pažymėti, kad prieš eismo įvykį automobilių srautas judėjo didesniu nei 100 km/val. greičiu. Iki įvykio automobilis „Tesla“ važiavo 113 km/ val. greičiu.
Kaip pranešama, visa laimė, kad per avariją niekas smarkiai nenukentėjo.
Klausimas, ar bent vienas vairuotojas būtų galėjęs greičiau sureaguoti ir nustatyti avariją.
Dar rugsėjį „Teslos“ vadovas E. Muskas pasakojo, kad, naudojantis radarų sistema ir vizualiniais jutikliais, automobilis sugeba „matyti“, koks eismas net priešais jį važiuojantį automobilį. Kitaip sakant, sistema viską mato kaip rentgenas.