Kaip įprastas automobilis kažkada pakeitė arklius, taip dabar elektromobiliai iš mūsų gyvenimo po truputį į užribį ima stumti įprastais vidaus degimo varikliais aprūpintus automobilius.
Didieji ir netgi mažieji automobilių gamintojai dabar meta dideles pastangas bei investicijas tam, kad kuo skubiau įšoktų į elektrifikacijos traukinį, kadangi neabejojama, jog būtent elektromobiliai taps mūsų ateitimi.
Tiems, kas domisi automobilių industrija, tikriausiai nėra paslaptis, jog elektromobilių rinkoje šiandien dominuoja Elono Musko įkurta kompanija „Tesla“. Šios kompanijos kūriniai dabartinėje situacijoje labiausiai simbolizuoja tai, kuo mes važinėsime netolimoje ateityje.
Nors tiek „Tesla“, tiek visa elektromobilių industrija atrodo itin žalia ir aplinkai nekenksminga, tačiau elektromobiliai iš tiesų turi ir tamsiąją savo pusę.
Elektromobiliuose montuojamos didelės ličio jonų baterijos gali kelti didelį pavojų per avarijas. Štai praėjusią savaitę Jungtinėse Amerikos Valstijose „Tesla Model S“ patyrė kraupią avariją, o dėl didžiulio smūgio pažeistos ličio jonų baterijos užsiliepsnojo ir galiausiai ėmė sproginėti tarsi fejerverkai.
Dėl tokių pasekmių ne tik į avariją patekę žmonės, bet ir aplinkiniai, taip pat ir į įvykio vietą atvykę ugniagesiai atsidūrė dar didesniame pavojuje. Beje, kaip praneša Indianapolio policija, per avariją žuvo „Teslos“ vairuotojas ir keleivis.