Vilniaus meras Remigijus Šimašius pirmasis iš Lietuvos merų ir apskritai šalies politikų, kuris žengė į tarp Lietuvos ir pasaulio jaunimo sparčiai populiarėjantį socialinį tinklą „Snapchat“. Pačiomis pirmosiomis paskyros aktyvumo valandomis mero paskyra sulaukė kelių dešimčių naujų sekėjų.
Jungtinėse Amerikos Valstijose „Snapchat“ pagal savo populiarumą tarp jaunimo jau lenkia populiariuosius „Facebook“ ir „Twitter“ (neseniai „Snapchat“ pradėjo naudoti net JAV prezidento administracija), o Lietuvoje „Snapchat“ naudojasi kas antras jaunas žmogus nuo 15 iki 19 metų amžiaus.
„Snapchat“ iš kitų socialinių tinklų išsiskiria tuo, kad video ir fotožinutės jame išnyksta po 24 valandų, jų trukmė negali viršyti 10 sekundžių.
Vilniaus meras turi aktyvias paskyras socialiniuose tinkluose „Facebook“ (2 profiliai – beveik 100 tūkst. sekėjų), „Instagram“ (10,4 tūkst. sekėjų), „Twitter“ (4,4 tūkst. sekėjų), „LinkedIN“ (5 tūkst. sekėjų) ir „Google+“ (2,7 tūkst. sekėjų).