„Tesla Model S“ neseniai patyrė siaubingą avariją, tačiau penki keleiviai nepatyrė gyvybei pavojingų sužeidimų. Visi jie patys išlipo iš automobilio, be gelbėtojų įsikišimo ir buvo greitai nugabenti į ligoninę.
Šis įvykis nutiko Pulache, Vokietijoje. 18-metis vairuotojas pasiėmė keturis draugus ir nusprendė juos pavėžinti tėvo „Tesla Model S“. Paauglys nesuvaldė automobilio dėl staigaus posūkio. Mašina 25 metrus skrido oru, rėžėsi į žemę ir galiausiai bent vieną kartą apsivertė.
Avarijos metu „Tesla Model S“ salonas beveik nenukentėjo, nors išorinė konstrukcija buvo visiškai sumaitota. Toks kėbulo susilankstymas ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl avarija baigėsi pakankamai laimingai.
Elektra varomuose automobiliuose priekinėje dalyje nėra variklio, o vietoje jo tėra tuščia erdvė, kuri puikiai sugeria smūgio jėgą. „Tesla Motors“ vadovas Elonas Muskas šį reiškinį paaiškino taip: „Tai lyg šokti į baseiną nuo nardymo lentos – kad nepatirtumėte rimtų sužeidimų, jums reikia gilaus baseino be akmenų jame“.
Kai NHSTA (Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija) atliko „Tesla Model S“ bandymus, kompanijai buvo liepta sukurti naują technologiją, užtikrinančią automobilio stabilumą. Taip kompanija sugalvojo pritaikyti itin žemą svorio centrą.
Testuojant šią naujovę paaiškėjo, kad tai kur kas geriau išsklaido ir smūgio jėgą, tenkančią automobiliui susidūrimo metu.
Tai dar kartą įrodo, kad „Tesla Motors“ labai stengiasi kurti aukščiausios kokybės konstrukcijas. Ir jei ignoruotume neseniai įvykusius kelis šios markės mašinų „nepaaiškinamus“ užsiliepsnojimus, „Tesla“ automobilis galėtų būti visai protingas sprendimas ekologiškus bei saugius sprendimus mėgstantiems vairuotojams.