Beveik savaitę be interneto praleidusi „Mezon Atrask“ klientė vilnietė Regina ketvirtadienį ir penktadienį iki pietų vėl liko be jo. Vilnietė piktinosi prastu įmonės darbuotojų aptarnavimu ir nesuprato, kaip interneto paslaugų tiekėjas dešimtį dienų negalėjo sutaisyti trikdžių. „Mezon“ atstovai teigia, kad gedimai jau kuris laikas pašalinti, esą galimi nebent pavieniai interneto sutrikimai.
Valstybės įmonei Telecentras priklausančio „Mezon“ paslaugų tiekimas, anot įmonės, buvo sutrikęs dėl gegužės 14 dieną įvykdytos kenkėjiškos kibernetinės atakos, kuri paveikė dalį programinės įrangos. Tąsyk be interneto kai kurie „Mezon“ interneto vartotojai praleido beveik savaitę.
„Skambinome kiekvieną dieną, bet ten dirbančios dispečerės moka keturis sakinius ir juos kartojo, – piktinosi Regina. – Iš pradžių mums nieko nesakė, paskiau dukrai į telefoną atsiuntė instrukciją, kaip įsijungti internetą. Jai pasijungti neišėjo, paskiau už valandos vėl pabandėme paskambinti – vis tas pats atsakymas: atvažiuosim, žiūrėsim tvarkysim, bet taip niekas neatvažiavo.“
Galiausiai interneto ryšys buvo atstatytas, tačiau ketvirtadienio vakarą moteriai jis ir vėl pradingo, o paaiškinimų apie gedimą iš „Mezon“ atstovų esą nesulaukė ir šįkart. Penktadienį popiet į 15min redakciją skambinusi moteris teigė, kad interneto ryšys ir vėl buvo atstatytas.
„Kad XXI a. 10 dienų nebūtų interneto – nesąmonė“ , – sakė ji.
Anot Telecentro komunikacijos vadovės Vaidos Burvienės, anksčiau internetas dėl kibernetinės atakos buvo sutrikęs maždaug 3 tūkst. vartotojų, tačiau dabar viskas veikia.
„Interneto ryšys atstatytas. Pasitaiko tik pavieniai nesklandumai“, – rašė Telecentro atstovė.