Baigėsi visą šią vasarą telekomunikacijų bendrovės TEO LT, AB vykdyta akcija, kurios metu visi, užsisakiusieji ZEBRA internetą, galėjo laimėti stilingą kabrioletą „Chrysler Crossfire“. Akcijos laimėtojas paaiškėjo burtų keliu. Po burtų traukimo ceremonijos, kurią stebėjo audito kompanijos „PricewaterhouseCoopers“ atstovas, paaiškėjo, kad stilingo ir galingo sportinio automobilio laimėtoju tapo Vaidotas Merkys iš Vilniaus.
Vienoje statybų bendrovėje projektų vadovu dirbantis Vaidotas Merkys sakė, kad žinia apie laimėtą pagrindinį žaidimo prizą buvusi itin netikėta, juolab, kad tai pirmasis jo gyvenime toks didelis laimėjimas. Laimingasis automobilio laimėtojas rugpjūčio pradžioje užsisakė „Bazinį internetą“ su belaidžio interneto įrangos pakuote.
Vaidotas Merkys pasakoja, kad namie internetu jis dažniausiai naudojasi norėdamas pasitikrinti elektroninį paštą, ieškodamas įvairios informacijos arba prireikus žodynų pagalbos.
„Nuolaidomis ir įvairiais prizais nuolat atsidėkojame klientams už naudojimąsi mūsų paslaugomis, tačiau toks didelis prizas – pirmasis mūsų įmonės istorijoje“, - sako TEO LT, AB Korporatyvinės komunikacijos skyriaus direktorius Valdas Kaminskas. Itin galingas automobilis, pasak TEO atstovo, puikiai dera prie greito, kokybiško ir didelių galimybių ZEBRA interneto.
Burtais išaiškinti ir 1000 specialių ZEBRA marškinėlių laimėtojai. Visas jų sąrašas skelbiamas ZEBRA portale (www.zebra.lt).