Būdami Lietuvoje gyventojai gavo „Facebook“ perspėjimus apie sprogimą, kuris įvyko Pakistane. „15min“ skaitytoja Algė tokį pranešimą (žr. nuotrauką) gavo kaip trumpąją žinutę į išmanųjį telefoną. Pasirodo, tai buvo „Facebook“ paslaugos, aktyvuojamos teroristinių išpuolių metu, klaida. Kovo 27 d. po sprogimo Pakistane, Lahore, „Facebook“ skubiai įjungė savo vartotojams saugos patikros („safety check“) paslaugą. Ji skirta tiems vartotojams, kurie, atsidūrę pavojingoje zonoje, nori savo artimiesiems ir bičiuliams pranešti, kad yra sveiki ir gyvi.
Taigi prieš kelias dienas daugybė žmonių nuo Niujorko iki Vilniaus per klaidą, priklausomai nuo naudojamo įrenginio, gavo skirtingo turinio žinutes apie sprogimą. Ilgiausiose situacija buvo paaiškinta (taip, kaip nuotraukoje), o trumpiausiose viso labo parašyta: „Jūs atsidūrėte sprogimo zonoje?“. Ir jokios informacijos.
Socialinio tinklo „Facebook“ administracija atsiprašė be reikalo išgąsdinusi savo vartotojus perspėjimu apie sprogimą. Oficialiame atsiprašyme teigiama, kad ši klaida jokiu būdu neatspindi produkto (t. y. „Facebook“, kokybės).
Primename, kad saugos patikros („safety check“) paslauga po teroristinio išpuolio Paryžiuje veikė sklandžiai. Tačiau po sprogimų Briuselyje buvo aktyvuota labai vėlai. Todėl „Facebook“ administracija susilaukė griežtos vartotojų kritikos.
Vis dėlto po sprogimo Lahore, kurio metu žuvo apie 70 žmonių (dauguma moterų ir vaikų), „Facebook“ gerokai perlenkė lazdą.