Lietuvos įmonės, siekiančios sėkmingai eksportuoti į Vokietiją, ieškančios naujų verslo partnerių ir norinčios sėkmingai plėtoti savo pardavimus Vokietijoje, kviečiamos į Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų organizuojamą seminarą 2016 m. vasario mėn. 25 d. 13.00–16.30 val. Vilniuje. Seminaro metu bus suteikta išsami informacija apie eksporto kelius į Vokietiją, kuo jie skiriasi, kokia yra gaminių logistika. O tai yra labai svarbu plėtojant ryšius su partneriais ir klientais Vokietijoje.
„Vokietija yra labai svarbi ir didelė rinka nemažai įmonių, todėl norint sėkmingai dirbti šioje rinkoje, reikia atlikti namų darbus“, – sako seminaro lektorė Marija Šilinskytė, įmonės UAB „Uoga Uoga“ eksporto vadovė, pati nuvedusi „Uoga Uoga“ produktus į Vokietijos rinką ir nuėjusi visų eksporto grandinių kelią. „Kaip ir su potencialiais partneriais kitose rinkose, neužtenka parašyti Vokietijos įmonei pasiūlymą ar pasikalbėti su ja parodos metu ir laukti pozityvaus atsakymo. Reikia nuolat kalbinti norimą klientą, suprasti, ko jis ieško, kalbėti apie kultūrinį pritaikymą“, – pabrėžia Šilinskytė. Seminaras suteiks daug praktinių patarimų ir atsakymus į klausimus, kaip sėkmingai veikti Vokietijoje.
Kad pavyktų, prieš tai reikia pasidomėti visa informacija. „Potencialiam klientui Vokietijoje kaina nėra svarbiausias rodiklis. Mūsų atveju, kokybė bei produktų išskirtinumas buvo daug svarbiau“, – sako ekspertė. Dažnai tai yra smulkmenos, bet jos yra lemiamos. „Pabendravus su klientais ar padarius rinkos tyrimą internetu, galima laukti didesnės sėkmės“, – sako Marija. Labai svarbu suprasti save Vokietijos rinkoje, matyti save tarp konkurentų, žinoti kiekvieno eksporto būdo privalumus ir trūkumus, žinoti kaip ieškoti klientų Vokietijoje ir kas yra šaltieji skambučiai.
„Suradus tinkamus verslo partnerius yra svarbu žinoti kaip nuvežti savo prekes į Vokietiją“, – sako seminaro lektorius Arūnas Bertašius, Vokietijos kapitalo logistikos įmonės UAB „Rhenus Svoris“ vadovas. „Daug Lietuvos įmonių turi nepakankamai informacijos apie logistikos ypatumus į Vokietiją, į ka dėmesį kreipia Vokietijos verslininkai, kaip su jais dirbti toliau“, – teigia Bertašius.
Ką man reikia žinoti kaip eksportuotojui? Kaip man bendrauti ieškant verslo partnerių? Ką reikia žinoti apie logistiką? Kaip svarbu teisiniai klausimai, kainos, draudimas, muitinė, sandėliavimas? Atsakymai bus pateikti į šiuos ir kitus klausimus. Dalyviai turės galimybę aptarti savo bei sužinoti kitų dalyvių patirtį. Seminaro tikslas yra gauti informacijos ir patobulinti savo įgūdžius, kad ryšiai su esamais ir potencialiais partneriais būtų tvarūs ir sėkmingi,
Šie mokymai yra Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų naujos seminarų programos dalis, kuri skirta Lietuvos įmonėms tikslingai pasiruošti dirbti Vokietijos rinkoje. Registruotis iki 2016 m. vasario 22 d. internetu www.ahk-balt.org arba el. paštu daiva.paulauskiene@ahk-balt.org. Dalyvių skaičius – iki 15 asmenų. Dalyvio mokestis – 99 eurai (plius PVM), AHK rūmų nariams – 20 % nuolaida.