Vokietijos automobilių „Auto Bild“ ir apie kompiuterius rašantis „Computer Bild Welt“ žurnalai nuo 2013 m. rengia bendrą kasmetinį konkursą „Connected Car Award“, kuriame apdovanoja pažangiausius automobilių skaitmenizacijos sprendimus ir išrenka naujoms technologijoms draugiškiausią automobilį.
Leidinių ekspertai suformuoja pretendentų į konkurso devynias kategorijas sąrašą, pagal kurį minėtų žurnalų ir jiems priklausančių interneto portalų skaitytojai internetiniu balsavimu išrenka kiekvienos kategorijos nugalėtoją. 2015 m. vienos iš kategorijų nugalėtoju tapo „Volkswagen“ koncerno ir mokslinių partnerių vystomas „V-Charge“ išplėstinio autonominio parkavimo projektas, grindžiamas prielaida, kad ateityje lengvasis automobilis turėtų ne tik pats susirasti parkavimo vietą, bet ir stovėjimo metu įkrauti akumuliatorius. Ši galimybė ypač svarbi įkraunamiems hibridams ir gatves netrukus užtvindysiantiems elektromobiliams, teigiama gamintojo pranešime.
Šis projektas pelnė ne tik Vokietijos, bet ir plačiosios visuomenės susidomėjimą bei pritarimą, todėl yra eksponuojamas šiuo metu Las Vegase (JAV) vykstančioje CES elektronikos parodoje, kurioje „Volkswagen“ gamintojams ir buvo įteiktas „Connected Car Award 2015“ prizas. „V-Charge“ projekte dalyvauja „Volkswagen Group Research“ mokslinių tyrimų padalinys, Ciuriche esantis Šveicarijos Federalinis technologijų institutas, Braunšveigo technikos universitetas, elektronikos gigantas „Robert Bosch GmbH“ ir Oksfordo bei Parmos universitetai.
Kūrėjų nuomone, „V-Charge“ technologijos veikimo principas turėtų imituoti, o vėliau visiškai pakeisti šiuo metu JAV populiarią profesionalių parkuotojų paslaugą, kurią šioje šalyje teikia daugelis didesnių viešbučių, restoranų, biurų dangoraižių ir kitų stambesnių visuomeninės infrastruktūros objektų. Atvykęs į tokią vietą, vairuotojas atiduoda raktelius profesionaliam parkuotojui, kuris pastato automobilį o vėliau atvairuoja jį atgal savininkui. Mokslininkai kuria išmanią elektroninę sistemą, kuri leistų vairuotojui tiesiog išlipti iš automobilio, o vėliau automobilis pats nuvažiuotų į artimiausią įkrovimo aikštelę ir papildytų akumuliatoriaus įkrovą.
Pilnai įkrovus akumuliatorių, automobilis taip pat automatiškai pervažiuotų į įprastą stovėjimo vietą, užleisdamas įkrovimo stotelę kitam taip pat be vairuotojo atvažiavusiam automobiliui. Pėstieji ir kiti eismo dalyviai būtų atpažįstami išmaniomis vaizdo kameromis ir jutikliais, todėl ateities miestuose, projekto autorių nuomone, turėtų įsivyrauti šiuo metu vis dar sunkiai įsivaizduojamas „mišrusis“ eismas, kuomet šalia įprastai vairuojamų transporto priemonių saugiai važinėja ir savo paskirties vietą tiksliai pasiekia daug tokių, kuriuose niekas nesėdi prie vairo.