Virtualios realybės (VR) konceptai kuriami jau kelis dešimtmečius, tačiau tik tuomet, kai „Facebook“ už „Oculus Rift“ paklojo du milijardus dolerių, didžiosios technologijų įmonės į VR pažvelgė rimtai. Specialistai mano, kad 2016 metai bus taškas, nuo kurio VR atsispirs ir sparčiai pajudės į priekį.
Įmonės jau baigia kurti galutines VR įrenginių versijas ir 2016 m. galime tikėtis bent trijų didelių naujovių.
2016 m. pirmąjį ketvirtį bus pristatyta galutinė „Oculus Rift“ įrenginio su OLED ekranais versija. „Oculus Rift“ komplektacijoje bus ir belaidis „Xbox“ žaidimų pultelis. 2016 m. antrąjį ketvirtį laukiama ir belaidžių gestų valdiklių „Oculus Touch“ sistemos.
Kitąmet taip pat išvysime HTC su „Valve“ bendrą projektą „Vive“ ir ilgai lauktą „Sony“ virtualios realybės šalmą „Project Morpheaus“, taip pat keleto mažiau žinomų gamintojų VR debiutus.
Didžiausias virtualių įrenginių potencialas slypi kompiuteriniuose žaidimuose, tačiau jais domisi ir filmų kūrėjai, pramogų pasaulis bei pornografijos industrija.
Svarbų postūmį virtualios realybės įrenginiams duos „Windows 10“ platforma, kuri bus lengvai suderinama su „Oculus Rift“ ir kitais įrenginiais.
Naujovių tikimasi ir iš papildytos realybės įrenginių kūrėjų. „Microsoft“ pristatytas „HoloLens“ jau pirmąjį kitų metų ketvirtį pasieks vystytojus, o vartotojams galutinės versijos gali tekti palaukti dar vienerius metus.