IT ir telekomunikacijų bendrovė „Teo“ Klaipėdoje penktadienį atidarė pirmąjį Vakarų Lietuvoje naujos koncepcijos „Išmaniųjų namų su Teo“ saloną. PC „Akropolis“ įsikūrusi klientų aptarnavimo erdvė apjungia šiuolaikinių namų aplinkos jaukumą ir pažangiausių technologijų paslaugas. Visą savaitę po atidarymo vyks ir pirmosios Klaipėdoje „Sphero“ robotukų lenktynės.
Pirmoji Vakarų Lietuvoje ir ketvirtoji šalyje naujos koncepcijos klientų aptarnavimo erdvė atspindi „Teo“ siekį pateikti lengvai valdomas šiuolaikines technologijas ir pramogas. „Išmaniųjų namų su Teo“ salonas klaipėdiečius pasitinka ne tik unikaliu interjeru, bet ir specialiais kvapais, muzika ir išmaniu apšvietimu.
Namų aplinką primenančiame salone prie pagrindinio „Akropolio“ įėjimo klaipėdiečiai galės susipažinti su integruotomis paslaugomis – išmaniąja „Teo“ televizija, išmaniaisiais prietaisais ir namų įranga. O atidarymo dieną, penktadienį, ir visą ateinančią savaitę „Teo“ salone bus rengiamos pirmosios Klaipėdoje mažųjų robotukų „Sphero“ lenktynės. Greičiausiai „Sphero“ trasą įveikęs dalyvis bus apdovanotas išmaniuoju žingsniamačiu. Nueitus žingsnius skaičiuoti galės ir kelios dešimtys pirmųjų „Teo“ klientų, užsisakę „Teo“ paslaugas naujajame salone.
„Naujas „Teo“ veidas nuo šiol matomas ir Klaipėdoje: tai ne tik jaukus salonas, šiltas bendravimas su klientais, bet ir jų lūkesčius atitinkančios paslaugos, kurios leidžia gyventi šiuolaikiškai ir patogiai“, – sako Audrius Kesminas, „Teo“ Vakarų regiono pardavimų vadovas. Klientų patogumui, verslo centre „Neapolis“ antrame aukšte veikiantis „Teo“ salonas bus prijungtas prie „Išmaniųjų namų su Teo“ salono „Akropolyje“. Tuo pačiu bus atnaujintas ir Herkaus Manto g. 2 esantis „Teo“ salonas. Artimiausiu metu nauji „Teo“ salonai atsidarys Telšiuose, Elektrėnuose ir Vilniuje PC „Ozas“. Įmonė per artimiausius porą metų į atsinaujinimą ir naujus salonus investuos apie 1 mln. eurų. Birželį bendrovė „Teo“ iki šiol teiktą 500 megabitų per sekundę (Mb/s) greitaveiką padidino iki 600 Mb/s ir tapo įgaliota „Apple“ produktų pardavėja.
Nors telekomunikacijų ir mokamos televizijos rinka Lietuvoje pernai traukėsi, „Teo“ klientų skaičius augo. Klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių. Pasiūlius patogesnį „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ meniu ir papildomų paslaugų, IPTV klientų skaičius pernai didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 130 tūkstančių.