Pastaraisiais metais dažnai matome, kaip vartotojams skirti prietaisai pritaikomi profesinėse veiklos srityse. Prieš kurį laiką „American Airlines“ nusprendė savo orlaivių pilotams pasiūlyti „iPad“ planšetinius kompiuterius, tam kad sumažintų būtinų popierinių dokumentų skaičių. Tačiau technologijos gali ne tik palengvinti gyvenimą, bet ir jį apsunkinti. Sistemos gedimas privertė atidėti skrydžius – lėktuvams netgi teko sugrįžti į angarus tam, kad surastų belaidis internetas.
Avialinijos patvirtino problemos egzistavimą: „Kai kurie skrydžiai turite problemų su pilotų „iPad“ programine įranga“. Pranešama, kad dėl gedimo nukentėjo keliasdešimt lėktuvų.
Vienas iš skrydžio į Dalasą keleivių, duodamas interviu leidiniui „Quartz“ sakė, kad pilotas problemą apibūdino kaip „netikėtai išsijungusį „iPad“ ir tai nutiko abiejų pilotų planšetėms. Pašnekovas tikino, kad tai pilotams atrodė visiškai netikėta staigmena, kurie, matyt, anksčiau su tokia problema niekada nebuvo susidūrę.
„American Airlines“ tikslios gedimo priežasties nepaskelbė, tačiau užtikrino, kad aptiko problemą, nustatė jos sprendimo būdą ir jau dirba šalindami tokios situacijos pasikartojimo riziką.