Ketvirtadienį į pavakarę, apie 17 val. socialinis tinklalapis „Facebook“ kai kuriems vartotojams tapo nepasiekiamas. Po kiek laiko paaiškėjo, kad taip pat neveikia ir „Instagram“. Praėjus pusvalandžiui, socialiniai tinklalapiai atsigavo.
Bandant patekti į populiariausiąjį socialinį puslapį „Facebook“, atsiranda užrašas „Nepavyko prisijungti prie tinklo“ (Unable to access the network).
DELFI žiniomis, kai kuriems vartotojams nepavyksta prisijungti tiek prie „Facebook“, tiek prie „Instagram“.
„Twitter“ daugėja informacijos, kad vis daugiau šalių vartotojų negali prisijungti prie „Facebook“. Tokie pranešimai pasirodė iš skirtingų pasaulio kraštų – Norvegijos, Indonezijos.
„Twitter“ pasirodė pranešimų, kad šie socialiniai tinklai neveikia tik „TeliaSonera“ vartotojams. „Omnitel“ ir „TEO LT“ priklauso švedų įmonių grupei „TeliaSonera“, kuri teikia ryšio ir telekomunikacijų paslaugas.
„Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis DELFI patikino, kad nebuvo užfiksuota jokių sutrikimų tinkle. Taip pat „Teo“ nesulaukė ir jokių kreipimųsi iš vartotojų dėl tinklo sutrikimo.
Jam antrino „Omnitel“ atstovas spaudai Mindaugas Snicorius, kuris patikino, kad šis sutrikimas – tai globalus dalykas, kurį galima buvo pastebėti daugelyje pasaulio šalių. „Tai niekaip nesusiję su „Teliasonera“, tai buvo daugelio operatorių problema“, – teigė jis.