Generalinis „Amazon“ direktorius Jeff Bezos nėra vienintelis verslininkas, siekiantis komercijos tikslams pasitelkti oro robotus. „Alibaba“ įkūrėjas Jack Ma taip pat puoselėja šią svajonę. Tam, jog idėja pajudėtų realizacijos link, Kinijos kompanija „Alibaba“ surengė trijų dienų eksperimentą su robotais-kurjeriais.
Nedidelis projektas sukurtas siekiant išanalizuoti rinką bei nepilotuojamų oro transporto priemonių panaudojimo galimybes. Vasario pradžioje pradėtas bandomasis trijų dienų laikotarpis rėmėsi į arbatos pristatymo paslaugą. Vartotojams buvo siūloma išbandyti dronų-kurjerių paslaugas, užsisakant originalios „Shou Quanzhai“ arbatos.
„Tai – vienkartinė kampanija, kurios metu imbiero arbatos pakeliai, užsakyti Taobao sistemoje, valandos laikotarpyje, yra nugabenami į tam tikrus miestus ar regionus. Kol kas nežinome kas laukia ateityje, juk tai pirmoji mūsų dronų-kurjerių kampanija“, – pranešė „Alibaba“. Informuojama, kad eksperimento metu naudoti oro robotai gali skraidinti paketus, sveriančius ne daugiau nei 1 kilogramas. Maksimalus skrydžio atstumas – 10 kilometrų.
„Alibaba“ siekis pritaikyti dronus pristatymo paslaugoms, manoma, pagerintų Kinijos prekių gabenimo bei paslaugų pristatymo infrastruktūrą, kuriai neretai trūksta stabilumo bei šiuolaikiškumo. Kasdien Kinijoje pristatomi 25 milijonai siuntinių, o per ateinantį dešimtmetį šis skaičius, tikėtina, išaugs iki 200 milijonų, taigi, akivaizdu, jog robotų-kurjerių paslaugų pritaikymas ir plėtra Kinijai yra itin aktuali sritis.