Vasario 24–27 d. Monake vyksta tarptautinis technologijų renginys „DISTREE EMEA 2015“. Tai vienas svarbiausių renginių Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regione, pritraukiantis didžiausius informacijos ir komunikacijos technologijų bei vartojamosios elektronikos gamintojus ir pardavėjus. UAB „ACME Europe“ vienintelė gamybinė įmonė iš Lietuvos, dalyvaujanti šiame renginyje.
Skirtingai nuo kitų panašaus pobūdžio renginių, „DISTREE EMEA 2015“ dalyvauja tik kviestiniai dalyviai, susitinkantys tik pagal iš anksto suderintą susitikimų laiką. Tryliktus metus vykstanti „kontaktų mugė“ šiais metais sulaukė rekordinio dalyvių skaičiaus – apie 1000 gamintojų, platintojų, didmenininkų ir mažmenininkų iš daugiau nei 70 šalių. Renginio dalyvių darbotvarkėse numatyta daugiau nei 6000 susitikimų.
„DISTREE organizuojamuose renginiuose dalyvaujame jau šeštus metus. Šiais metais esame suplanavę net 57 susitikimus su įvairių pardavimo kanalų atstovais. Pagrindinis tikslas – eksporto plėtra Portugalijoje, Prancūzijoje, Olandijoje bei Afrikos regione. Džiaugiamės, jog jau tradiciškai esame kviečiami į tokio mąsto ir svarbos renginį – per pakankamai trumpą laiką galime susitikti su daug mums svarbių partnerių“, – pasakoja UAB „ACME Europe“ Pardavimų ir rinkodaros vadovas Arnoldas Saldys.
Renginio organizatoriai ypač džiaugiasi didėjančiu dalyvaujančių mažmeninių tinklų atstovų skaičiumi. Didžiausio gamybinių įmonių dėmesio šių metų renginyje sulaukė „Amazon“ ir „Euronics“ prekybos tinklai. Populiariausi pristatomi produktai – įvairūs dėvimieji aksesuarai ir įrenginiai, skirti išmaniems namams.
„Šiais metais didžiausią dėmesį skiriame išmaniųjų telefonų aksesuarams, kurių pardavimai praėjusiais metais išaugo net 25 %. Esamiems ir būsimiems partneriams norime pristatyti kelias naujai atsiradusias ir atsirasiančias kategorijas. Reaguoti į besikeičiančią rinką tenka labai operatyviai – mūsų produktų gyvavimo ciklas tampa vis trumpesnis. Renginio metu susitinkame su labai skirtingų rinkų partneriais. Rytams ir Vakarams siūlomas skirtingas produktų krepšelis, nes tarp jų vartotojų įpročių yra apie 12–18 mėn. skirtumas“, – pasakoja Arnoldas Saldys.
Viena iš šiais metais pristatomų naujovių – konkursas „DISTREE Diamond Awards“. Renginyje dalyvaujančios gamybinės įmonės nominuojamos septyniolikoje skirtingų kategorijų. Kategorijų laimėtojus renka pardavimo kanalų atstovai, vertindami tiek gamintojų produktų kokybę, tiek jų verslo vystymo strategiją. Laimėtojai bus paskelbti vasario 26 d. vyksiančios Gala vakarienės metu. Organizatoriai nominavo UAB „ACME Europe“ kategorijoje „Dėklai ir krepšiai“.