Žinomas sportinės avalynės ir drabužių gamintojas „Nike“ užregistravo patentą, apibūdinantį naują avalynės pagal užsakymą dizaino kūrimo metodiką, naudojant papildytos tikrovės holografinę technologiją. Jame numatomas papildytos tikrovės akinių naudojimas, kurie leidžia matyti virtualius objektus realioje aplinkoje ir sąveikauti su jais skaitmeninės plunksnos pagalba. Visi vartotojo veiksmai perkeliami į savo kompiuterį, o vėliau bus atkurti ant realaus produkto.
Dauguma žinomų sportinės avalynės prekinių ženklų siūlo savo klientams sukurti individualų dizainą naudojant skaitmenines priemones. „Nike“ sukūrė platformą pati „NikeID“, kurioje vartotojai gali pasirinkti sportbačių tipą, spalvą, tekstūrą ir norimą užrašą. Naujasis metodas siūlo pažangesnius ir lengviau suprantamus įrankius avalynės išvaizdos kūrimui, tarsi piešiant ant pačių batų.
Patentinė paraiška buvo pateikta 2010 metais, todėl nėra aišku ar „Nike“ ketina naudoti savo pačios kurtus ar kitų gamintojų prietaisus. Šiuo metu yra žinoma tik apie vienus ruošiamus holografinius papildytos realybės akinius – „Microsoft HoloLens“. Atsižvelgiant į tai, kad sukurti šią technologiją „Microsoft“ prireikė daugelio metų, galima daryti prielaidą, kad šioje srityje su „Nike“ bendradarbiaujama jau seniai.