Devintajame žaidimų kūrimo renginyje „LT Game Jam 2015“ šį savaitgalį pasiryžo dalyvauti rekordinis skaičius esamų ir būsimų žaidimo kūrimo profesionalų. Net 450 jų penktadienio vakarą susirinks dalintis idėjomis, eksperimentuoti ir per 48 valandas sukurti veikiantį kompiuterinį žaidimą. Trijuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyksiantis „LT Game Jam“ yra iki šiol didžiausias žaidimų kūrimo renginys Baltijos šalyse.
„Tikimės, kad „LT Game Jam“ padės pagrindus ne vieno sėkmingo lietuviško žaidimo sukūrimui, paspartins naujų žaidimų kūrimo komandų ir kompanijų susikūrimą ir paskatins moksleivius bei studentus siekti karjeros žaidimų industrijoje, – sako Lietuvos žaidimų asociacijos valdybos pirmininkas Liudas Ubarevičius.
„Būdami pirmaujančiais Baltijos regione, džiaugiamės, kad galime prisidėti, skatinti ir remti vis augančias vietines žaidimų kūrimo bendruomenes, – teigia Anatolijus Ropotovas, vienos didžiausių pasaulio žaidimų kūrėjų bendrovės „Game Insight“, įsikūrusios Lietuvoje, vadovas. „Game Insight“ yra ir didžiausia „LT Game Jam“ rėmėja.
„LT Game Jam“ yra pasaulinės iniciatyvos „Global Game Jam“ dalis. Tą patį vakarą prie savo kompiuterių žaidimų kurti sės kūrėjai 79-iose pasaulio šalyse. „Global Game Jam“ prognozuoja, kad 25 000 dalyvių sekmadienio vakarą pristatys 4500 veikiančių žaidimų idėjų. Kiekvienas „Global Game Jam“ renginys turi temą, kuria vadovaudamiesi dalyviai kuria žaidimus. Žaidimų maratono metu sukurtos ankstyvosios žaidimų versijos neretai padeda pagrindus komerciškai sėkmingo produkto sukūrimui. 2013-ųjų tema – širdies plakimo garsas įkvėpė „Global Game Jam“ dalyvavusius „Bossa studio“ narius sukurti chirurgo simuliatorių. 2014-aisiais išplėstas ir patobulintas žaidimas „Surgeon Simulator“ tapo pasauliniu hitu ir interneto sensacija.
„LT Game Jam 2015“ vyksta sausio 23–25 dienomis Mykolo Romerio universitete Vilniuje, Kauno technologijos universitete bei Klaipėdos mokslo ir technologijų parke. Daugiau informacijos apie žaidimų kūrimo maratoną ir tiesioginę renginio transliaciją rasite renginio svetainėje.
Prieš trylika metų informatikos studentų grupė Nesnausk.org, sekdami amerikiečių vaizdo žaidimų kūrėjų Chris Hecker ir Sean Barrett pavyzdžiu nusprendė surengti pirmąjį Lietuvoje žaidimų kūrimo maratoną. Trylika būsimų IT specialistų padėjo pagrindus tradicijai, kuri tapo daugiausiai žaidimų kūrimo entuziastų pritraukiančiu renginiu Lietuvoje.