Po „Orbital Sciences“ raketos sprogimo ekspertų žvilgsniai nukrypo į „Antares“ raketos variklius. Varikliai „Aerojet Rocketdyne AJ-26“ iš esmės yra perdirbti dar Sovietų Sąjungos inžinierių prieš penkiasdešimt metų pagaminti NK-33.
Atlikdami tyrimą „Orbital Sceinces“ inžinieriai pareiškė, kad nelaimė galėjo būti susijusi su vienu iš dviejų AJ-26 varikliuose esančių turbininių siurblių. Po šių išvadų „Orbital Sciences“ pranešė, kad greičiausiai atsisakys rusiškų variklių.
„Orbital Sceinces“ yra laimėjusi NASA konkursą, kuris įpareigojo į Tarptautinę kosminę stotį pristatyti aštuonis krovinius. Dvi misijos jau įvykdytos, o trečiosios metu raketa susprogo.
Dabar „Orbital Sciences“ reikia rasti būdų, kaip į Tarptautinę kosminę stotį pristatyti dar penkis krovinius.
„Orbital Sciences“ ketina įsigyti naujas raketas iš dar nežinomo tiekėjo, remdamasis naujienų agentūra „Reuters“ praneša tinklalapis „Sciencealert.au“. Šios raketos turėtų du krovinius į TKS nugabenti kitais metais, o 2016 m. planuojama krovinius skraidinti perkurtomis „Antares“ raketomis su naujomis varomosiomis sistemomis ir be variklių AJ-26.
„Antares“ raketoje buvo įmontuoti du varikliai NK-33, kurie pagaminti maždaug 1960 m. Sovietų Sąjungos dizaino biure „Kuznecov“. Varikliai buvo skirti rusų misijoms į Mėnulį. Vėliau, 1990 m., visi varikliai importuoti į JAV ir perdaryti. Variklius perdarė „Aerojet“ ir pavadino AJ-26.
Praėjusią savaitę sprogusią raketą „Antares“ NASA inžinieriai susprogdino tyčia paaiškėjus, kad raketoje kilo techninių problemų. Buvo baiminamasi, kad ji gali sugesti skrydžio metu ir nukristi gyvenamoje vietoje, todėl nuspręsta raketą sunaikinti.