Šių metų spalio 24–26 dienomis vyksiančių mobiliųjų aplikacijų dirbtuvių „App Camp 2014“ laimėtojų laukia įspūdingi prizai, vienas jų – net 300 000 litų vertės viešinimo ir reklamos paketas Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos žiniasklaidos priemonėse. Be to, dalyviai galės varžytis bent trijuose skirtinguose iššūkiuose ir laimėti nuo 1000 iki 10 000 litų vertės prizus.
Mykolo Romerio universitete vyksiančių dirbtuvių pagrindinius prizus įsteigė dvi bendrovės – Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) bei IT ir telekomunikacijų bendrovė TEO. „Prie „App Camp“ organizuojamo renginio prisijungimą paskatino TEO žingsnis į el. įrankių rinką. Abipusiai naudingą bendradarbiavimą matome tiek skatinant mobiliųjų programėlių kūrėjus sukurti aplikacijas jau esamoms TEO paslaugoms, tiek suteikiant valdomą platformą kaip pardavimo kanalą Lietuvos vystytojų sukurtų el. įrankių sklaidai. Įsitraukdami į šį projektą pasiūlėme dalyviams sukurti dvi aplikacijas TEO siūlomoms paslaugoms – išmaniajai televizijai IPTV bei internetinei talpyklai“, – teigia Aleksandr Samuchov, TEO Verslo klientų padalinio vadovas.
Siekdamas paskatinti perspektyvius jaunus žmones kurti ir vystyti technologinius verslus, prie projekto prisijungė ir moderniausias transliuotojas Lietuvoje – LRT. „Technologijos ir inovacijos kuria pridėtinę vertę verslui, keičia žmonių gyvenimą, taip pat ir tradicinį žiniasklaidos suvokimą. Kaip didžiausia transliuotojų grupė Lietuvoje, esame įsipareigoję operatyviai reaguoti į rinkos pokyčius, būti naujoviškų idėjų, kūrybinių impulsų ir moderniausių technologijų taikymo iniciatore. Tokie projektai kaip „App Camp 2014“ sudaro galimybę padėti jaunam verslui ne tik realizuoti kasdienį gyvenimą keičiančias idėjas, bet ir suteikti platformą jų tolesnei komunikacijai, pristatymui tiek šalies, tiek tarptautinei auditorijai“, – sako pagrindinį konkurso prizą – 300 000 litų vertės programėlės nugalėtojos komunikacijos kampaniją LRT valdomuose žiniasklaidos kanaluose – įsteigusio LRT Komunikacijos ir teisių valdymo departamento vadovas Arnas Zuikis.
Viena populiariausių radijo stočių „Radiocentras“ jaunuosius mobiliųjų aplikacijų kūrėjus kviečia priimti kūrybišką iššūkį – sukurti programėlę radijo stoties Facebook profiliui, suteikiančią klausytojams papildomą pramogą bei vertę ir susietą su radijo stoties programa ir jos turiniu. Žaidimas, loterija ar prizų laimėjimo aplikacija – kūrėjų fantazija čia neribojama.
„Mes visuomet sekame tendencijas ir novatoriškas idėjas, o internetas - jau neatsiejama radijo programos dalis. Socialiniai tinklai, mobiliosios programėlės leidžia ne tik dar geriau pasiekti klausytojus, bet ir tampa svarbiu įrankiu bendraujant su klausytojais. Žinoma, tikimės iš „App Camp 2014“ dalyvių originalių idėjų ir sėkmingo, o kartu ir gana paprasto jų technologinio įgyvendinimo“, – teigia „Radijo centro“ atstovas Saulius Zakarka.
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas „App Camp 2014“ dalyviams parengė net du iššūkius, kurių laimėtojams numatyti vienodi prizai – po 4500 litų. Tikimasi, kad dalyviai sukurs mobiliųjų aplikacijų prototipus ar idėjas dviem temoms – žvejybos istorijai ir skaitmeniniam paveldui.
Sporto ir sveikatingumo klubai IMPULS „App Camp 2014“ dalyvius kviečia parengti jau turimos mobiliosios aplikacijos atnaujinimą, kuris būtų patogus vartotojams bei derėtų prie dabartinio programėlės funkcionalumo. Iš visų pasiūlytų idėjų IMPULS atrinks vieną geriausią, kurios autoriai gaus 1000 litų prizą, o, jei pasiūlytą idėją ir įgyvendins - papildomą 4000 litų prizą.