Kalifornijos valstijos (JAV) gyventojas Douglas Ladore padavė į teismą kompaniją „Sony Computer Entertainment America“, kuri išplatino „klaidinančią reklamą“. Konflikto priežastimi tapo „Killzone: Shadow Fall“ grafikos kokybė, kuri yra visiškai kitokia, nei reklamavo kompanija „Sony“.
Puslapio „Eurogamer“ teigimu, dar šių metų gegužės mėnesį buvo išstudijuota „Playstation 4“ skirtos žaidimo versijos grafika. Tuomet pasirodė, kad raiška yra 960х1080 taškų, o ne 1920х1080, nors būtent tokią raišką kūrėjai akcentavo visos reklaminės kampanijos metu.
Patys kūrėjai oficialiame žaidimo puslapyje pareiškė, kad „Killzone: Shadow Fall“ naudojama „laikino perprojektavimo technologija“. Pastaroji leidžia gauti „Full HD“ 1080p kokybės vaizdą, televizoriuje vieną kadrą sudarant iš kelių, tačiau žemesnės raiškos.
Amerikiečio tokie kūrėjų pasiteisinimai nesužavėjo, todėl jis ieškinyje teismui nurodė, kad „Sony“ reklaminiai pareiškimai ir pasisakymai žaidimo prezentacijose yra ne kas kita, o prasimanymas. Kartu jis pridūrė, kad kūrėjai pasinaudojo technologiniais supaprastinimais, kurie, jų nuomone, leido pasiekti identišką 1080p raiškai rezultatą, todėl laiko perprojektavimo negalima vadinti tikruoju „Full HD“.
„Sony“ apkaltinta klaidinusi vartotojus tiek per žiniasklaidą, tiek oficialiame žaidimo puslapyje, tiek užrašais vaizdo klipuose bei ant žaidimo dėžučių. Kūrėjai, anot amerikiečio, veikė, pažeisdami sąžiningos konkurencijos principus, taip pat sukčiavo, todėl ieškinio suma atitinkama – 5 mln. JAV dolerių.