Prancūzijos reklamos etikos komisija pirmoji pasaulyje pripažino, kad elektromobiliai negali būti reklamuojami kaip „žali“ automobiliai, nedarantys neigiamo poveikio gamtai.
Komisijos nutarime taip pat sakoma, kad teiginys, esą įsigydamas elektromobilį saugai gamtą, klaidina pirkėjus, kurie, paveikti reklamos, nusprendžia įsigyti elektromobilį ar hibridinį automobilį. Pagrindinė to priežastis – šių automobilių gamybai naudojama energija ir medžiagos yra gaunamos, naudojant iškastinius resursus, todėl tai taip pat turi neigiamą įtaką aplinkai.
Prancūzijos sostinėje Paryžiuje „Renault“ gamintojas pradėjo reklamuoti savo elektromobilius „Zoe EV“ stenduose rašydamas, kad „kovodami su tarša, vairuokite automobilį“. Reklaminis šūkis turi dvejopą mintį.
Pirmoji yra ta, kad Paryžiaus – vieno labiausiai užteršto miesto pasaulyje, valdžia siekia žmones persodinti iš asmeninių automobilių į viešąjį transportą. Antroji – kad elektromobiliai yra „žali“. Tačiau paaiškėjo, kad nei raginimas persėsti į elektromobilius, nei tai, kad jie neteršia aplinkos, yra netiesa.