Mobiliojo ryšio operatorius „Omnitel“ išplatino įspėjimą klientams apie tai, kad pastaruoju metu padažnėjo atvejų, kai sukčiai, prisidengę įvairių užsienio operatorių vardais, atsiunčia sąskaitas „Omnitel“ klientams.
Kai kurie klientai jau gavo sąskaitas, panašias į Vokietijos operatoriaus „T-Mobile“ ar į Švedijos operatoriaus „Telia“. Tokių netikrų „sąskaitų“ gali būti ir daugiau.
Įspėjime užtikrinama, kad „Omnitel“ siunčia sąskaitas tik savo vardu. Iš užsienio operatorių „Omnitel“ vartotojai neturi gauti jokių sąskaitų nei už tarptinklinio ryšio, nei už kitas paslaugas.
„Todėl jeigu Jus pasiektų sąskaita už mobiliojo ryšio paslaugas iš kokio nors užsienio operatoriaus, į ją tiesiog nereaguokite“, - nurodoma „Omnitel“ laiške klientams.
Kilus bet kokių abejonių ar klausimų, galite susisiekti su „Omnitel“ atstovais nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1533, el. paštu info@omnitel.net arba per „Omni Gyvai“ konsultacijas interneto svetainėje.