Net ketvirtadalis elektromobilio „Nissan Leaf“ pagaminta iš perdirbtų antrinių žaliavų. Tačiau tai anaiptol nereiškia, kad gamintojas taupė kokybės sąskaita.
Šiame trumpame filmuke vaizdžiai parodyta, kaip yra perdirbami buityje nebenaudojami daiktai ir iš jų gimsta naujos automobilio dalys. Tokių perdirbtų dalių „Nissan Leaf“ elektromobilis turi net 25 procentus – tai yra ketvirtadalis visų automobilio detalių.
Vaizdo klipo pradžioje rašoma, kad „Nissan Leaf“ yra pats populiariausias pasaulyje elektromobilis, kurių parduota daugiau nei 124 000. Jais jau nuvažiuota beveik 1 mlrd. kilometrų ir sutaupyta daugiau nei 150 tūkst. tonų CO2. Nors bendras automobilio svoris siekia 1460 Kg, net 375 Kg sudaro perdirbtos žaliavos.
„Nissan Leaf“ vyriausias inžinierius Hidetoshi Kadota pasakoja, kad nors „Leaf“ ir neišskiria į aplinką teršalų, per didelės gamybos sąnaudos neleistų šio automobilio vadinti draugiško aplinkai. Dėl to siekta naudoti kuo daugiau perdirbtų antrinių žaliavų.
Taigi, šio automobilio sėdynės pagamintos iš perdirbtų plastikinių butelių, kėbulo dalys – iš perdirbto metalo, iš senų šaldytuvų ir skalbimo mašinų pagamintos plastikinės apdailos ir guminės izoliacinės medžiagos, taip pat centrinė konsolė. O variklio dangčio garso izoliacijai panaudoti perdirbti drabužiai.