Pastarąją parą dėl techninės ir programinės įrangos gedimo sutriko Registrų centro teikiamų mobiliojo elektroninio parašo paslaugų veikla.
Mobiliojo elektroninio parašo vartotojai patyrė sunkumų jungdamiesi prie elektroninės bankininkystės ir kitų elektroninių paslaugų sistemų, pasirašydami elektroninius dokumentus, sutriko mobiliojo elektroninio parašo sertifikatų išdavimas. Registrų centro duomenimis, mobiliojo elektroninio parašo problemos galėjo paveikti iki 45 tūkst. vartotojų.
Penktadienio rytą pagrindinės sutrikimų priežastys buvo pašalintos. Registrų centras informuoja, kad dėl besitęsiančių techninės ir programinės įrangos darbų artimiausias tris paras galimi pavieniai mobiliojo elektroninio parašo sutrikimo atvejai. Apie sutrikimų šalinimo eigą vartotojai informuojami interneto svetainėje www.elektroninis.lt.
Registrų centro Sertifikatų centro vadovybė atsiprašo klientų už sukeltus nepatogumus.
Įrangos gedimas niekaip nepaveikė tų Registrų centro elektroninio parašo vartotojų, kurie naudoja į USB kriptografines laikmenas bei lustines korteles įrašytus kvalifikuotus sertifikatus.
Registrų centras yra pagrindinis mobiliojo elektroninio parašo paslaugų tiekėjas Lietuvoje, aptarnaujantis apie 80 % mobiliojo parašo vartotojų. Registrų centro mobiliojo elektroninio parašo sertifikatus platina šios valstybės įmonės klientų aptarnavimo padaliniai, „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, mobiliojo ryšio operatoriai „Bitė“, „Omnitel“, „Tele2“ ir „Teledema“.