Išmanieji telefonai ir programėlės keičia vartotojų supratimą apie virtualias pažintis ir jų tikslus. Dar neseniai antrosios pusės ieškantys internete stebino aplinkinius – dabar tai yra madinga. Pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas tvirtina, kad ši tendencija neaplenkia ir Lietuvos.
„Lietuvoje įvairios pažinčių svetainės stengiasi kurti savo programėles, tačiau kol kas dauguma jų yra neišbaigtos. Daugumos jų funkcijos yra panašios į konkurenčių ir nepadeda išsiskirti rinkoje. Jei situacija greitu metu nepasikeis, Lietuvos virtualių pažinčių rinkoje gali įsitvirtinti užsienyje sukurtos programėlės“, – sako pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas Audrius Vrubliauskas.
Jo teigimu, pagrindinis lietuviškų programėlių uždavinys – išsiskirti. „Lietuvoje labai mažai nišinių pažinčių svetainių, kuriose susipažintų bendrus interesus turintys vartotojai. Didžioji dauguma šiuo metu šalyje veikiančių svetainių yra nespecializuotos ir taikosi į plačiąją visuomenę“, – teigia A. Vrubliauskas.
Pasaulinėje rinkoje labiausiai išsiskiria „Ashley Madison“ pažinčių svetainė. Ji vienija vedusius vyrus ir moteris, ieškančius galimybių praleisti laiką ne su savo sutuoktiniu. „Ashley Madison“ sulaukė daug kritikos dėl tokio pozicionavimo ir daliai žmonių jos tikslai yra amoralūs, tačiau tai svetainei atnešė milžinišką populiarumą.
Pastaruoju metu itin išpopuliarėjo prieš 14 metų sukurtos svetainės „Hot or Not“ adaptacija mobiliosioms platformoms. Jos vartotojai vertina vieni kitų patrauklumą ir programėlė leidžia susipažinti tik tiems vartotojams, kurie yra vienas kitam patrauklūs. „Hot or Not“ yra itin paprasta naudotis, todėl programėlė greitai pakilo į populiariausiųjų dešimtukus.
Naujos kartos lietuviškos pažinčių programėlės ir svetainės taip pat turės pasukti šia kryptimi. Greitai rinką pasieks lietuviškos programėlės, kurių tikslas bus žmonėms suteikti pramogą ir padėti užmegzti naujas pažintis. Jos bus paprastos naudoti ir suteiks galimybę bendrauti vartotojams, kurie yra patrauklūs vienas kitam. Taip kai kurie vartotojai išvengs įkyrių gerbėjų dėmesio, o kitiems suteiks pasitikėjimo savimi – žinos, jog bendrauja su žmogumi, kuriems jie yra patrauklūs.