Viename iš svarbiausių transatlantinių šviesolaidžių, jungiančių Europą su Amerika, buvo įvykęs rimtas gedimas – dėl jo kai kurie vartotojai galėjo patirti kai kurių paslaugų veikimo sutrikimų.
Pasauliniai interneto saugumo paslaugų teikėjai „CloudFlare“ ir prieglobos paslaugų teikėjai „DigitalOcean“ pirmadienio vakarą paskelbė apie ryšio problemas, kilusias dėl gedimo „Telia“ transatlantiniame laide, rašo „The Register“.
Dauguma stambiųjų interneto bendrovių informacijos srautus nukreipinėja per kelis perdavimo paslaugų teikėjus vienu metu, taigi, vieno laido gedimas nėra mirtina bėda, tačiau jis gali sukelti tam tikrų trumpalaikių bėdų, kaip ir įvyko šį kartą.
Bendrovės „CloudFlare“ „Twitter“ paskyroje pasirodė žinutė, teigianti, jog dėl ryšio sutrikimų daugiausiai problemų patyrė Rytų Europos regionas. Vėliau paaiškinta, jog problemų priežastis, panašu, yra nutrauktas „Telia“ laidas, tačiau informacijos srautai nukreipiami aplinkiniais keliais.
„DigitalOcean“ paskelbė, jog be ryšio liko jų duomenų centrai AMS1 ir AMS2, esantys Europoje.
„Preliminaraus tyrimo duomenys rodo, kad „Telia Transatlantic“ laidas nebeveikia. Ieškome būdų išspręsti problemą ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus“, – savo svetainėje rašė prieglobos paslaugas teikianti bendrovė.
Bendrovė „TeliaSonera“ kuriai priklauso laidas, pripažino, jog sutrikimų iš tiesų buvo. Jie paskelbė, jog gedimas įvyko dėl nesėkmingų planinių atnaujinimo darbų, tačiau naktį problema buvo pašalinta.
„CloudFlare“ vadovas Matthew Prince'as svetainei „The Register“ paaiškino: „Dabar panašu, kad „Telia“ neteisingai nukreipė srautą į Šiaurės Ameriką. Labiausiai tikėtina priežastis – kažkokia srautų nukreipimo klaida“.