Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, surinktais rengiant Elektroninio parašo įstatymo įgyvendinimo 2013 metų ataskaitą, Lietuvoje jau yra 1 000 000 asmenų, turinčių elektroninio parašo formavimo priemones ir galinčių pasirašyti elektroniniu parašu elektroninius dokumentus. Tačiau 2013 metų lapkričio mėn. asociacijos „INFOBALT“ atlikto Lietuvos gyventojų, besinaudojančių internetu, reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, elektroniniu parašu naudojasi tik 18 proc. visų respondentų.
Tyrimo rezultatai taip pat parodė, kad gyventojams labiausiai trūksta informacijos, kur ir kaip galima panaudoti elektroninį parašą ir kas yra elektroninis parašas. Aiškios informacijos, kaip ir kur galima elektroninį parašą panaudoti, turėjimas paskatintų 64 proc. apklaustųjų išbandyti elektroninį parašą. RRT kviečia visus, norinčius susipažinti su elektroniniu parašu, apsilankyti nuotolinio mokymo sistemoje www.elektroninisparasas.lt ir praktiškai pabandyti elektroniniu parašu pasirašyti dokumentus.
Nuotolinio mokymo sistemoje pateikiama išsami informacija apie elektroninį parašą, jo panaudojimo sritis, įmones, išduodančias kvalifikuotus sertifikatus. Be jau išvardytų sričių, šioje sistemoje galima pagilinti žinias apie e. parašą išsamiau nagrinėjant techninius ir teisinius e. parašo pagrindus.
Tiems, kurie dar nemėgino arba mėgino, bet jiems nepavyko pasirašyti e. parašu, yra pateikiamos detalios instrukcijos su paaiškinimais, kaip tai atlikti. Jei kiltų klausimų arba atsirastų poreikis pasidalyti informacija su kitais mokymo sistemos vartotojais, šioje sistemoje yra sukurta atvira grupė, kurioje galima dalyvauti diskusijose aktualiais e. parašo klausimais.
Šioje grupėje vykstančias diskusijas stebi kompetentingi RRT specialistai ir aktyviai į jas įsitraukia atsakydami į rūpimus klausimus.
Sistemoje registruotieji vartotojai taip pat gali atlikti testą, kuris sudarytas iš teorinių ir praktinių e. parašo srities klausimų. Visiems, išlaikiusiems testą, yra išduodamas sertifikatas, liudijantis apie e. parašo kurso įsisavinimą.