Didžiausios interneto tyrimų ir konsultacijų bendrovės Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos regione „Gemius SA“ prezidentas ir vienas iš įkūrėjų Piotr Ejdys „Login“ konferencijoje dalysis įžvalgomis, kaip evoliucionuoja interneto tyrimai, susidūrę su pastarojo dešimtmečio technologinių pokyčių mestais iššūkiais.
Piotr Ejdys nėra dažnas konferencijų svečias. Paskutinį kartą į sceną jis lipo ESOMAR (Pasaulinės viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų profesionalų asociacijos) konferencijoje Los Anžele, kurioje pristatė interneto vartotojų socio-demografinius duomenis atskleidžiantį tyrimą „Prawdziwy Profil“ (realus profilis). Šis tyrimas pirmą kartą pasauliniu mastu sujungė socio-demografinio interneto vartotojo profilio ir svetainių srauto duomenis.
Nuo tada, kai P. Ejdys pasauliui pristatė realių interneto vartotojų profilius, praėjo dešimtmetis. Šiandien pasaulinė interneto rinka susiduria su nauju iššūkiu – prisitaikyti prie skirtingais mobiliaisiais įrenginiais naršančių vartotojų poreikių. Šiam tikslui svarbu pasitelkti žinias apie internautų elgseną, todėl interneto matavimai taip pat turi žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis.
P. Ejdys su „Login“ publika dalysis žiniomis, kurias „Gemius“ tyrėjų komanda sukaupė siekdama patobulinti skirtingais mobiliaisiais įrenginiais naršančios interneto auditorijos matavimus, išspręsti slapukų (cookies) nepalaikančių įrenginių keliamas problemas ir pateikti statistinius duomenis realiuoju laiku.
Vertę duomenims suteikia iš jų kylančios išvados, todėl į „Login“ taip pat atvyksta „Gemius“ vyriausiasis verslo konsultantas Tomasz Lechowicz. Jis pasidalys savo patirtimi priimant didžiaisiais duomenimis (big data) paremtus verslo sprendimus.
Pasitelkdamas pavyzdžius iš aviacijos, bankininkystės, e. komercijos ir transporto sektorių, T. Lechowicz atsakys į klausimus, kokią naudą teikia didieji duomenys bei kaip juos pasitelkti veiklos efektyvumo didinimui.
Piotr Ejdys pranešimą „Facing the internet landscape changes – multi-platform online audience measurement“ galite išgirsti balandžio 10 d. 12:00 „Delfi“ salėje.
Tomasz Lechowicz pranešimą „Making Business Decisions Based on Web Analytics and Big Data“ galite išgirsti balandžio 11 d. 11:00 „Delfi“ salėje.