Sostinės prekybos ir pramogų centre savaitgalį apsilankę vilniečiai ir miesto svečiai turėjo galimybę išvysti Lietuvoje iki šiol neregėtą dalyką – trimatę holograminę projekciją. Lankytojų dėmesį patraukusią naujovę pateikė „Asian Fusion“ restoranų tinklas „Soya“. Unikalų sprendimą įgyvendino jauna, išskirtines vaizdo projekcijas kuriančios bendrovės „PM Screen“ inžinierių komanda.
Iki šiol inovatyvią trimatę hologramą, pristatydamos savo produktus, yra panaudojusios kelios pasaulinės, dažniausiai informacinių technologijų, kompanijos. 360 laipsnių hologramas, filmuodamas naujausias fantastinės epopėjos „Žvaigždžių karai“ dalis, yra pasitelkęs ir garsus Holivudo režisierius George‘as Lucasas.
Lietuvoje tuo tarpu sparčiai populiarėja trimatis kinas. Prieš 3D kino seansus rodomos reklamos – irgi turi gylį, kurį žiūrovai mato pro specialius akinius. Bet restoranų tinklas žada nustebinti net ir didžiausius trimačio kino gerbėjus – prekybos centruose įrengta holograma tiesiog kabo ore, ją galima apeiti iš visų pusių ir jai pamatyti nereikia jokių akinių.
Tačiau tai bene pirmas kartas reklamos pasaulyje, kai tokiu sprendimu apie save praneša restoranų tinklas. Specialiai šiam pristatymui iš Japonijos atkeliavo ir sudėtinga brangi hologramą generuojanti įranga, vaizdo projektoriai. Unikalią trimatę holograminę projekciją gruodžio 21–27 d. išvydo Vilniaus, gruodžio 28–29 d. – Kauno ir sausio 4–5 d. – išvys Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai.