Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) informuoja, jog š.m. gruodžio 16–18 dienomis bus diegiami nauji techniniai funkcionalumai, todėl laikinai neveiks asmeninė mokesčių mokėtojų erdvė – „Mano VMI“, nebus pasiekiamos kai kurios e. VMI paslaugos. Atlikus sistemos atnaujinimo darbus numatoma jau metų pradžioje mokesčių mokėtojams suteikti galimybę naudotis viso 39 VMI e. paslaugomis.
„Jau ateinančių metų pradžioje, taupant brangų mokesčių mokėtojų laiką bei VMI mokesčių administravimo kaštus, planuojama dar daugiau VMI teikiamų paslaugų perkelti į elektroninę erdvę“, – teigia VMI prie FM viršininko pavaduotoja Vilma Vildžiūnaitė ir pažymi, jog e. VMI jau netrukus papildys galimybe mokesčių mokėtojams e. būdu išsiimti atsiskaitymo su valstybės ir / ar sav. biudžetais pažymą ir PVM mokėtojo sertifikatą; gauti patvirtinimą, kad už akcizais apmokestinamas prekes akcizas yra sumokėtas; suderinti mokesčių likučius; matyti detalią mokesčių apskaitos ir registrinių duomenų informaciją apskaitos kortelėje.
VMI primena, kad tuo metu, kai neveiks „Mano VMI“, naudotis Elektroninio deklaravimo sistema (EDS) bei interneto svetaine www.vmi.lt bus galima be trikdžių. Vis dėlto tie gyventojai, kuriems š.m. gruodžio 16–18 d. skubiai prireiks VMI paslaugų, kuriomis iki šiol naudojosi e. būtu (pvz. įsigyti / pratęsti verslo liudijimą), turės atvykti į VMI teritorinį padalinį.
Visą informaciją mokesčių klausimais teikia Mokesčių informacijos centro specialistai telefonu 1882, taip pat informaciją galima rasti apsilankius VMI svetainėje www.vmi.lt arba pasinaudojus konsultacinėje mokesčių informacijos duomenų bazėje (KMDB) sukaupta medžiaga. Trumpuoju telefonu 1882 teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms.