Penkiems socialinio tinklo „Facebook“ fanams Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ bepilote skraidykle atskraidino dovanojamus skrydžių bilietus. Taip „airBaltic“ paminėjo tapusi pirmąja Baltijos šalių oro bendrove, kuri subūrė 100 tūkst. socialinio tinklo narių bendruomenę.
„Džiaugiamės tapę viena mėgstamiausių bendrovių „Facebook“ tinkle. „airBaltic“ patenka į novatoriškiausių pasaulyje oro bendrovių dešimtuką ir nuolat ieško naujų būdų su klientais bendrauti tiesiogiai. Fanai socialiniame tinkle mums yra labai svarbi klientų grupė, kuri internetu ar per mobiliuosius įrenginius išbando naujausias mūsų paslaugas”, – sako „airBaltic“ rinkodaros viceprezidentė Elina Pravė.
Sulaukusi šimtatūkstantojo „Facebook“ bendruomenės nario, „airBaltic“ burtų keliu išrinko kelis laiminguosius, kuriems bepilote skraidykle pristatė skrydžių bilietus. Be to, visiems fanams bendrovė išplatino specialius nuolaidų kuponus.
Socialiniame tinkle „Facebook“ oro bendrovė veikia nuo 2009 m. balandžio. Jame „airBaltic“ tiesiogiai bendrauja su klientais, specialiai jiems pritaiko savo paslaugas ir teikia konsultacijas. Be to, oro bendrovė naujausius pasiūlymus ir aktualias naujienas pirmiausia praneša savo fanams šiame socialiniame tinkle.
Neseniai „airBaltic“ pranešė, kad trečiąjį šių metų ketvirtį uždirbo 45,6 mln. litų (13,2 mln. eurų) pelno. Oro bendrovė viršijo išsikeltus tikslus ir pernai turėtą 92,3 mln. litų (26,72 mln. eurų) nuostolį per devynis mėnesius pakeitė didesniu nei 2,5 mln. litų (0,72 mln. eurų) grynuoju pelnu.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Artimųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.