Baltijos jūros valstybių tarybos generalinis sekretorius p. Jan Lundin padėkojo Telecentrui už sėkmingą bendradarbiavimą organizuojant Baltijos jūros regiono strategijos metinį forumą. Renginys vyko Vilniuje lapkričio 11–12 dienomis viešbutyje „Le Meridien Vilnius“. Telecentro specialistai šio svarbaus tarptautinio susitikimo metu užtikrino belaidžio interneto prieigą.
„Mes atsakingai ruošėmės ir sėkmingai įvykdėme šią užduotį“, – pasakoja Telecentro Tinklo infrastruktūros ir verslo sprendimų skyriaus viršininkas Giedrius Aleknavičius.
Jo pateiktais duomenimis, konferencijų salėse buvo įdiegta 14 interneto ryšio prieigos taškų, greitaveika siekė iki 40 Mbps, prie interneto iš viso jungėsi 630 unikalių įrenginių, daugiausiai vienu metu buvo prisijungę 300 naudotojų.
„...norėtume pasinaudoti galimybe ir nuoširdžiai padėkoti jums ir jūsų komandai už indėlį, padedant mums organizuoti šį svarbų renginį. Savo profesionalumu, sunkiu darbu ir geru bendradarbiavimu su mūsų komanda jūs prisidėjote prie jo sėkmės. Esame labai dėkingi ir didžiuojamės, kad dirbome drauge tokioje įkvepiančioje atmosferoje. Baltijos jūros valstybių tarybos sekretoriato vardu norėtume palinkėti jums sėkmės ateities veikloje“, – rašoma p. Jano Lundino pasirašytoje padėkoje.
Techninius ir projektinius Baltijos jūros regiono strategijos forumo ryšio sprendimus paruošė bei jų įgyvendinimą prižiūrėjo Telecentro Tinklo infrastruktūros ir verslo sprendimų skyriaus inžinieriai. Belaidžio ryšio diegimo darbus atliko Vilniaus siuntimo tarnybos įdiegėjai.
Profesionaliu darbu Telecentras pelnė daugelio įmonių pagarbą ir pasitikėjimą. Ypač aukštų vertinimų bendrovė sulaukė po Europos dviračių treko čempionato „Eurotrack 2012“, kurio metu teikė IT ir telekomunikacijų paslaugas. Daugiau nei dviejų su puse šimto „Lietuvos spauda“ ir „R-Kiosk“ prekyviečių kompiuterių tinklo sujungimo užduotį taip pat įgyvendino Telecentras ir šioje sistemoje perduoda duomenis bei teikia Wi-Fi ryšį. Telecentro internetu naudojasi bibliotekos, viešbučiai, prekybos centrai ir daugelis kitų įmonių.