Elektros skirstymo bendrovės AB LESTO savitarnos svetainės www.manoelektra.lt registruotų privačių vartotojų skaičius perkopė 300 tūkst. – simbolinę ribą šiemet lapkritį pasiekė klientas Arūnas Šufinskas, savitarnos svetainėje užsiregistravęs iš Kauno. Naudotis komunalinių paslaugų bendrovės savitarnos svetaine masina galimybė patogiai ir neišeinant iš namų deklaruoti elektros skaitiklio rodmenis ir atsiskaityti, peržiūrėti atsiskaitymų istoriją ir gauti reikalingas paslaugas.
„Iš tikrųjų svetainėje mano vardu užsiregistravo žmona. Užsiregistravome dėl patogumo, kadangi nereikia stovėti eilėse, taupome savo brangų laiką ir neapkrauname tų žmonių, kurie aptarnauja kasose. Savitarnos svetainę naudojame daugiausia elektros energijos kiekio deklaravimui ir atsiskaitymui už elektrą. Svetainė tikrai patogi, viskas eina į priekį, ir akyse matosi, kad ir įmonė, ir jos paslaugos tobulėja, viskas daroma žmonių patogumui. Aišku, gal mes, vyresnioji karta, dar ne viską priimam taip, kaip jaunimas, tačiau ilgainiui suprasime visą tą patogumą“, – teigia A. Šufinskas, užsiregistravęs 300 000-asis svetainės www.manoelektra.lt klientas.
Kartu su verslo klientais šiuo metu LESTO savitarnos svetainėje yra užsiregistravę apie 350 tūkst. vartotojų, tai sudaro apie 23 proc. visų LESTO klientų. Šių metų pradžioje savitarnos svetainėje buvo 167 tūkst. registruotų privačių LESTO klientų – tai sudarė apie 11 proc. visų LESTO privačių klientų.
Per 2013 m. devynis mėnesius savitarnos svetainės www.manoelektra.lt lankytojų skaičius (lyginant 2013 m. trijų ketvirčių duomenis su 2012 m. atitinkamu laikotarpiu) išaugo nuo 1,204 mln. Iki 1,594 mln., atitinkamai unikalių sistemos lankytojų – nuo 695 tūkst. iki 920 tūkst. Per 2013 m. trečiąjį ketvirtį savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt vartotojai apsilankė 524 tūkst. kartų (2012 m. atitinkamu laikotarpiu – 391 tūkst. kartų).
„Džiugu, kad klientai vertina bendrovės pastangas suteikti jiems paslaugas geriau, patogiau ir greičiau. Dažniausiai klientų naudojama elektroninė paslauga yra rodmenų deklaravimas. Šia paslauga naudojasi daugiau nei 50 proc. reguliarių sistemos lankytojų. Taip pat tarp klientų populiarėja mokėjimų istorijos, atsiskaitymo už suvartotą elektros energiją pažymų užsakymo, paraiškų ar prašymų pateikimo ir kitos paslaugos bei pateikiama aktuali informacija, susijusi su elektros energijos vartojimu“, – teigia Deimantė Bareikienė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.
Trečiąjį 2013 m. ketvirtį savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt įdiegta daug naujovių. Nuo šiol klientai savitarnos svetainėje gali pateikti prašymus elektros energijos pirkimo – pardavimo sutarčiai sudaryti, perrašyti ar nutraukti, užsakyti pažymą apie atsiskaitymą. Atnaujinta tarifo plano keitimo paslauga – privatūs klientai gali pasikeisti planą į jiems palankiausią, dar paprastesnis tapo pranešimas apie įsiskolinimo apmokėjimą. Savitarnos svetainėje klientai gali rasti visus jiems siųstus pranešimus, įspėjimus, pasirašytus vekselius ar skolos grąžinimo sutartis.
„Naudodamiesi savitarnos svetaine www.manoelektra.lt gyventojai taupo laiką ir pinigus – elektroninės paslaugos daug paprastesnės – klientams nereikia niekur vykti, visa informacija pateikiama vienoje vietoje paprastai ir patogiai“, – teigia Deimantė Bareikienė, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.