Elektros skirstymo bendrovė AB LESTO pradeda bendradarbiauti su Lietuvos paštu – pašto skyriuose planuojama teikti dalį klientų aptarnavimo veiklos funkcijų. Nuo šiol dešimties rajonų, kuriuose nėra LESTO klientų aptarnavimo vietų, paštuose bus galima pasiimti nemokamą atsiskaitymo knygelę. Pasiteisinus projektui, LESTO numato galimybę pasiūlyti daugiau paslaugų ir jas plėsti į kitus pašto skyrius.
„Siekiame sudaryti klientams sąlygas gauti reikalingas paslaugas pačiu patogiausiu būdu, todėl pradedame bendradarbiauti su Lietuvos paštu. Dešimties rajonų, kuriuose nėra LESTO klientų aptarnavimo centrų, paštuose pasiūlysime klientams galimybę pasiimti naują atsiskaitymo knygelę – tai populiariausia paslauga, kurios klientai kreipiasi į klientų aptarnavimo centrus. Jei projektas pasiteisins ir klientams bus aktualus, nuo kitų metų šią paslaugą pasiūlysime pašto skyriuose, esančiuose kituose Lietuvos miestuose. Įžvelgiame potencialą ateityje teikti daugiau LESTO paslaugų“, – teigia Aidas Ignatavičius, AB LESTO generalinis direktorius.
Abi valstybės valdomos bendrovės, LESTO ir Lietuvos paštas, pasirašė sutartį dėl atsiskaitymo knygelių platinimo dešimties rajonų paštuose: Trakuose, Molėtuose, Zarasuose, Radviliškyje, Pakruojyje, Lazdijuose. Prienuose, Šilalėje, Naujojoje Akmenėje, Vilkaviškyje.
„Vertiname bendradarbiavimą su AB LESTO ir tuo pačiu siekiame Lietuvos pašto klientams suteikti kuo daugiau ir įvairesnių galimybių. Siekiame, kad Lietuvos pašto skyriai taptų ta vieta, kur gyventojai galėtų susitvarkyti kasdienius reikalus – pasinaudoti ne tik tradicinėmis pašto paslaugomis, bet ir apmokėti sąskaitas, išsiųsti pinigų perlaidą ar atsiimti elektros atsiskaitymo knygelę. Tai ypač aktualu mažesnių miestų gyventojams, kur daug mažesnės galimybės pasinaudoti tokiomis paslaugomis“, – teigia Lina Minderienė, Lietuvos pašto generalinė direktorė.
Pašto skyriai veikia patogiose vietose – miestų centruose, kurie dirba ir šeštadieniais, be to, LESTO per pašto skyrius surenka apie penktadalį visų mokėjimų už elektros energiją.
„Klientams pasiimti knygelę toje pačioje vietoje, kurioje ir priimamos įmokos už komunalines paslaugas, bus gerokai patogiau nei specialiai dėl to važiuoti į klientų aptarnavimo centrą. Atsiskaitymo knygelės vis dar yra pagrindinė priežastis, dėl ko klientai apskritai lankosi aptarnavimo centruose, jas taip pat galima užsisakyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt ar telefonu 1802, ir knygelės būtų atsiųstos nemokamai“, – aiškina A. Ignatavičius.
Į Lietuvos pašto skyrių minėtuose miestuose atvykę klientai knygelę galės gauti paprašę juos aptarnaujančių pašto darbuotojų. Apie šią galimybę taip pat informuos ir paštuose kabėsiantys skelbimai. Klientai turi įsidėmėti ankstesnės atsiskaitymo knygelės numerį ir jį įrašyti naujoje atsiskaitymo knygelėje. Atsiskaitymo knygelės išdavimas niekuo nesiskirs nuo knygelės išdavimo LESTO klientų aptarnavimo centruose.
„Vertinsime išduodamų atsiskaitymo knygelių kiekius ir rūpinsimės, kad pašto skyriai jų nepritrūktų. Žinoma, klientai, neturėdami knygelės po ranka, atsiskaityti už elektros energiją visuomet gali naudodamiesi savitarnos svetaine arba per elektroninę bankininkystę“, – teigia A. Ignatavičius.